پاورپوینت مرکز توانبخشی Sherly Ryan شیکاگو و بیمارستان کودکان تگزاس 

پاورپوینت مرکز توانبخشی Sherly Ryan شیکاگو و بیمارستان کودکان تگزاس 

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 190 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مرکز توانبخشی Sherly Ryan شیکاگو و بیمارستان کودکان تگزاس

پاورپوینت مرکز توانبخشی Sherly Ryan شیکاگو و بیمارستان کودکان تگزاس ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

معرفی مرکز توانم بخشی Shirley Ryan

مرکز توان بخشی Shirley Ryan در شیکاگو اولین مقصد کودکان و بزرگسالانی است که با شرایط بسیار پیچیده مانند بیماران مغزی،صدمات نخاعی،بیماران سرطانی و بیماران دچار نقص عضو به آن مراجعه می کنند. بیمارستان 1.2M SF اولین بیمارستان تحقیقاتی است که پزشکان، دانشمندان، مخترعان و تکنولوژیست ها در کنار هم در یک فضای اشتراکی و انعطاف پذیر در کنار بیماران کار می کنند تا رویکردهای جدید را کشف کرده و تحقیقات را در عمل به کار برند. دید کارفرما در این پروژه تغییرشکل آینده این مرکز توانبخشی بوده و این که چگونه کشفیات متخصصان می تواند به کار گرفته شود تا توانایی انسان را افزایش دهد. طراحی این بنا انعکاس دهنده این نگاه در داخل و خارج بنا می باشد.

طراحی و برنامه ریزی این پروژه براساس کانسپت هایی پیش رفته است که وابسته به سلامت افراد بوده اند. تحقیقات تنها با پروسه درمان درگیر نبوده بلکه با فضای کلینیک تلفیق شده است و بیماران را نیز در روند تحقیقات دخیل می کند. هر یک از پنج لابراتور وابسته به توانایی های مختلف ( بخش مربوط به ذهن و توانایی صحبت کردن، بخش مربوط به پاها و توانایی راه رفتن، بخش مربوط به دست ها ، بخش مربوط به توانایی حفظ شرایط بدن و بخش اطفال) به عنوان صحنه اصلی برای بیماران عمل می کنند که در حال تعامل با محققان و پزشکان هستند.

 

 

موقعیت بیمارستان کودکان شیکاگو

طراحی بیمارستان کودکان شیکاگو ساختمانی 22 طبقه با زیربنای 305 هزار متر مربعی می باشد که در منطقه ای شلوغ از شهر واقع شده است. گروه معماری SCB به عنوان طراح داخلی و نمای بیمارستان Ann & Robert H. Lurie می بایست نیازهای عملکردی و کاربری فضاهای درمانی را مد نظر قرار می داد. به همین علت گسترش فضاهای داخلی، چشم پوشی از زیباسازی نما، و ارائه پوسته ای شفاف در دستور کار قرار گرفت.

 

 

معماری فضاهای بیمارستان کودکان شیکاگو

تجربه بیمار نیز نکات فراوانی را شامل شده و از لحظه ورود بیمار تا اتاق بیماران را در بر می گیرد. این تجربه در طراحی لحاظ شده است. از درهای بسیار بزرگ راهروها گرفته تا کنج های منحنی شکل برای دید و حرکت بهتر تا فضاهای بهینه سازی شده که رفاه بیشتر را در پی دارد. گرافیک های محیطی در این فضا ایجاد انگیزه می کنند و راهنماهای مسیر نیز تجربه بیمار را بهبود می بخشند. بهره گیری از نور طبیعی نیز در این فضا به حداکثر ممکن رسیده و طراحی منظره و فضای سبز دسترسی به باغچه ها را برای تغییر حال و هوا بیماران فراهم کرده است. راهروهای شرقی و غربی دید خوبی داشته و به بیمار و ملاقات کنندگان زمانی را برای دورشدن از مراحل درمان ارائه می دهد. در این طرح از هر فرصتی برای استفاده از دید به شهر شیکاگو و دریاچه میشیگان بهره برداری شده است.

 

 

معرفی بیمارستان کودکان تگزاس

بیمارستان کودکان تگزاس نام یک مرکز درمانی برجستهٔ کودکان در مرکز پزشکی تگزاس در آمریکا است. بیمارستان کودکان تگزاس دارای تسهیلات عمومی ۴۷۴ تخت کودکان است که با ۲۱۶۸۱ پذیرش در سال های اخیر گزارش شده است. ۸،۶۷۳ بستری سالانه و ۱۳۶۶۲ عمل جراحی سرپایی و اورژانس آن تا به حال ۸۸،۷۲۵ بازدیدکننده داشته است. بیمارستان کودکان تگزاس ، یک بیمارستان آموزشی است. به همین دلیل است که توسط کمیسیون مشترک (JC) معتبر است.

 

 

تاریخچه بیمارستان کودکان تگزاس

در 97 سال گذشته،بیمارستان اسکاتلندی تگزاس،رهبری جامعه مراقبت های بهداشتی در حوزه تخصص و نوع آوری در ارتوپدی کودکان فعالیت دارد.پس از تقریبا یک قرن در همان محل قبلی،بیمارستان قدمی تاریخی برای گسترش حضور خود با احداث مرکز دوم انجام داد.در شمال دالاس،شاهد رشد باورنکردنی صحنه های پررونق ورزشی وبه رسمیت شناختن آن بودیم به همین منظور محل احداث مرکزجدید ارتوپدی و ورزشی کودکان را در این منطقه انتخاب کردیم.

 

 

ویژگی های معماری بیمارستان کودکان تگزاس

این بیمارستان مرکزی برای تعالی در زمینه پزشکی و ورزشی است که امکانات زیادی را برای پزشکان حاضر فراهم کرده به همین منظور بیماردر این مرکز خدمات بی شماری را دریافت خواهد کرد.این مرکز شامل یک آزمایشگاه علوم حرکتی،سالن بزرگ درمان،اتاق ورزش و هرآنچه که پزشکان در این حوزه به آن نیاز دارند.آزمایشگاه علوم توانبخشی،نمونه ی بارز از امکانات منحصر به فرد ،خیره کننده و جدید است.این آزمایشگاه با استفاده از فناوری پیشرو برای تجزیه و تحلیل حرکات ورزشکاران با استفاده از تکنولوژی پیشرفته حرکات ویدیویی طراحی شده است و به تجزیه و تحلیل حرکات ورزشکاران،رسیدگی به موارد ارتوپدی می پردازد.این توانایی می تواند به تجزیه و تحلیل حرکات یک بیمار یا یک ورزشکارجوان بیسبال بپردازد.

 

 

فهرست

معرفی مرکز توانم بخشی Shirley Ryan

موقعیت

ویژگی های بنا

معماری فضاها

منابع

بیمارستان ارتوپدی کودکان تگزاس

موقعیت

ویژگی های طراحی

ریزفضاها

فعالیت ها

ویژگی های معماری

امکانات

 

 

عنوان: پاورپوینت مرکز توانبخشی Sherly Ryan شیکاگو و بیمارستان کودکان تگزاس 

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت مرکز توانبخشی Sherly Ryan شیکاگو و بیمارستان کودکان تگزاس 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید