پاورپوینت مدیریت در سازمان های غیردولتی

پاورپوینت مدیریت در سازمان های غیردولتی

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 68 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مدیریت در سازمان های غیردولتی

پاورپوینت مدیریت در سازمان های غیردولتی شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

لیلا پس از چندین سال کار در بخش خصوصی، به تازگی سِمتِ جدید مدیریتی خود را در خیریه‌ای آغاز کرده است. او از داشتن گروهی پرهیجان و متعهد به انجام وظایف سازمان، خوشحال است.

اما او خیلی زود پی می‌برد که همه چیز بر وفق مراد نیست. روحیه‌ی افراد پایین است، اعضای گروه اغلب با عدم شناخت کافی، برای ساعات طولانی کار می‌کنند و به دلیل کاهش بودجه‌ی اخیر، نگران از دست دادن شغل‌شان هستند. علاوه بر این، تعداد کمی از افراد کار را در سطح پایین‌تری انجام می‌دهند، چون در اثر کمبود بودجه، آموزش‌های لازم را دریافت نکرده‌اند.

مدیران در سازمان‌های غیرانتفاعی به همان مهارت‌هایی نیاز دارند که در بخش‌های دولتی و خصوصی باید داشته باشند. اما برای موفقیت، باید بر چالش‌های خاصی غلبه کنند و درک واضحی از این محیط منحصربه‌فرد داشته باشند.

در این مبحث نگاهی به عواملی می‌اندازیم که این بخش را منحصربه‌فرد می‌کنند و خواهیم دید که چگونه می‌توان در سازمان‌های غیرانتفاعی بیشترین استفاده را از خود و دیگران داشت.

 

سازمان غیرانتفاعی چیست؟

سازمان‌های غیرانتفاعی که به نام‌های خیریه، موسسه‌ی اجتماعی و سازمان مردم‌نهاد (NGO) هم شناخته می‌شوند، به جای کسب درآمد، برای نفع رساندن به عموم کار می‌کنند. این سازمان‌ها ممکن است محلی، ملی یا بین‌المللی باشند و بیشتر تمایل به فعالیت در زمینه‌ی آموزشی، قانون، مراقبت‌های بهداشتی، اورژانس یا خدمات اجتماعی داشته باشند. آنها معمولا، شکاف موجود در خدماتی را که بخش دولتی ارائه می‌کند، پر می‌کنند.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

سازمان غیرانتفاعی چیست؟

نکات مهمی برای مدیران سازمان‌های غیرانتفاعی

سازمان غیرانتفاعی چگونه اداره می‌شود

مزایا و معایب سازمان‌های غیرانتفاعی

 

عنوان : پاورپوینت مدیریت در سازمان های غیردولتی

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت مدیریت در سازمان های غیردولتی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید