پاورپوینت مدیریت در سازمان های دولتی

پاورپوینت مدیریت در سازمان های دولتی

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 70 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مدیریت در سازمان های دولتی

پاورپوینت مدیریت در سازمان های دولتی شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

فرض کنید شغلی با میلیاردها تومان بودجه و هزاران کارمند دارید و کارتان اثر مهمی بر جامعه یا حتی کشور دارد. اینها بعضی از دلایلی هستند که بسیاری از افراد به خاطرشان به دنبال شغلی در بخش دولتی می‌گردند.

اما چالش‌های بزرگی هم وجود دارد که مدیران بخش دولتی باید با آنها مواجه شوند. برای مثال، بودجه‌ی کارکنان بخش دولتی، معمولا از پیش تعیین می‌شود و سازمان برای اعطای پاداش به عملکرد عالی کارکنانش انعطاف‌پذیری لازم را ندارد.

زمان زیادی لازم است تا برخی تغییرات ضروری به تأیید چندین هیئت و سلسله مراتب مدیریتی آنها، برسند.

همچنین شاید مجبور شوید به دسته‌ای از اهداف اجراییِ وابسته به تعهدات سیاسی دست‌ یابید که با نیازهای واقعی مردمی که به آنها خدمت می‌کنید، در تضادند. (مثال شهرداری)

اگر در بخش دولتی کار می‌کنید و اگر به‌تازگی از بخش خصوصی به بخش دولتی آمده‌اید، چگونه بر این چالش‌های منحصربه‌فرد غلبه می‌کنید؟ در این مبحث، تفاوت‌های اصلی را بین مدیریت در بخش دولتی و مدیریت در بخش خصوصی، شناسایی کرده و به شما نشان می‌دهیم که برای موفقیت در عرصه‌ی دولتی، به چه مهارت‌هایی نیاز خواهید داشت.

 

درک محیط بخش دولتی

بخش دولتی دقیقا چیست؟ به‌طور خلاصه، این عبارت خدمات و امکاناتی را شامل می‌شود که دولت برای رفاه عموم مردم، به ایشان ارائه می‌دهد؛ مانند پارک‌های ملی، کارهای دولتی، دریافت مالیات، سازمان‌های ملی سلامت، آموزش، دفاع و دیگر پروژه‌ها و سازمان‌های دولتی.

برخلاف شرکت‌های خصوصی، هدف بخش دولتی کسب پول نیست. بلکه برطرف کردن نیازهای شهروندانی است که از طریق مالیات، هزینه‌ی این خدمات را می‌پردازند. این تفاوت مهم، اساس بسیاری از چالش‌های بخش دولتی است.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

درک محیط بخش دولتی

چالش‌های ویژه‌ی بخش دولتی

مهارت‌های ضروری بخش دولتی

درس‌هایی از بخش دولتی

 

عنوان : پاورپوینت مدیریت در سازمان های دولتی

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت مدیریت در سازمان های دولتی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید