پاورپوینت قرارداد مشاوره روانشناسی چیست

پاورپوینت قرارداد مشاوره روانشناسی چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 197 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 نوامبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت قرارداد مشاوره روانشناسی چیست

پاورپوینت قرارداد مشاوره روانشناسی چیست شامل 20 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

امروزه به دنیای تجارت و کسب‌وکارها اصول تازه  ‌ای راه یافته است که لزوماً از جنس اصول اقتصادی و تجاری نیستند. به بیان دیگر اکنون تجارت، علمی است که از علوم مختلف برای افزایش سود و توسعه مالی استفاده می‌کند. در این میان علم روان  شناسی به دلیل آموزه‌های راه‌گشای خود نقش مهمی را ایفا می‌کند؛ تا حدی که بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ جهان در کنار مشاوران مالی و حقوقی به استخدام مشاوران روانشناسی که به مشاوران صنعتی و سازمانی معروف هستند، روی آورده‌اند. در این مطلب به بیان برخی مزایای وجود مشاور روانشناسی در کسب‌وکارها می  ‌پردازیم و درخصوص استفاده از قرارداد مشاوره روانشناسی مطالبی ذکر می  ‌کنیم.

مزایای وجود مشاور روانشناس در کسب وکارها

شاید در نگاه اول لزوم وجود مشاوره روانشناسی در کنار کسب  ‌وکار شما عجیب جلوه کند اما در فضای تجارت نوین، روانشناسی علمی است هم ردیف علم اقتصاد که برای کسب وکار شما ضروری است. نمونه های متعددی را می توان از تاثیر روانشناسی بر رشد و توسعه کسب  ‌وکارها نام برد. روانشناسی در زمینه‌های مختلفی مانند مذاکرات کاری و تجاری، ارتباط با کارمندان، استخدام نیروی انسانی، بازاریابی، تبلیغات و فروش و… می  ‌تواند به کسب وکار شما کمک کند. در ادامه به برخی از کاربردهای یک مشاور روانشناسی در کسب  ‌وکار شما اشاره می  ‌کنیم.

مذاکره و بازاریابی

بسیاری از مذاکره کنندگان کسب وکارها با بهره گیری از آموزه  ‌های روانشناسی می  ‌توانند کسب  ‌وکار خود را به سرعت گسترش دهند. به عنوان نمونه احتمالا با بازاریاب  ‌های موفقی روبرو بودهاید که به راحتی کالا یا خدماتشان را از طریق معرفی جذاب و کاربردی آن، به افراد مختلف می  ‌فروشند. بسیاری از این بازاریاب  ‌ها به آموزه  ‌های روانشناسی مسلط هستند و از آن طریق بر مخاطبان خود نفوذ کرده و آنها را برای خرید محصولات موردنظرشان متقاعد می  ‌کنند.

همچنین برخورد صمیمانه و توام با توجهِ فروشندگان و بازاریاب  ‌ها، سبب می  ‌شود مشتریان احساس مثبتی نسبت به آن برند و کسب  ‌وکار پیدا کنند و در نتیجه مشتریان ثابت آن تجارت باشند چراکه احساس می  ‌کند برای آن فروشنده و آن برند، اهمیت دارند.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

مزایای وجود مشاور روانشناس در کسب‌وکارها

مذاکره و بازاریابی

افزایش بهره‌وری در محیط کار

امور استخدام و بکارگیری منابع انسانی

طراحی فضای وبسایت و اپلیکیشن

نحوه طراحی، تبلیغات و قیمت‌گذاری

تنظیم قرارداد مشاوره روانشناسی

نیاز به راهنمایی در مورد قرارداد مشاوره روانشناسی دارید؟

عنوان : قرارداد مشاوره روانشناسی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 20

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

قرارداد مشاوره روانشناسی چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید