پاورپوینت فروش مشاوره‌ ای چیست

پاورپوینت فروش مشاوره‌ ای چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 139 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 دسامبر 2020

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت فروش مشاوره‌ ای چیست

پاورپوینت فروش مشاوره‌ ای چیست شامل 22 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

شما چگونه می‌فروشید؟ احتمالا چه بدانید و چه ندانید، از روش مشخصی برای فروش استفاده می‌کنید. اگر می‌توانید بفروشید، باید روشِ فروشی وجود داشته باشد که شما آن را ترجیح می‌دهید. مهم نیست کارآفرینی تک‌وتنها هستید یا کسب‌وکاری کوچک با یک فروشنده دارید، یا اینکه گروه تجاریِ هماهنگ و متشکل از ده نفر یا بیشتر دارید یا سرپرست تیم فروشی هستید که در سراسر جهان فعالیت می‌کند؛ هر کسب‌وکاری شیوه‌ی فروش خودش را دارد. در همین راستا می‌خواهیم با شیوه‌ای از فروش به نام فروش مشاوره ای آشنا شویم.

شما چگونه می‌فروشید؟

هدف «فروش ربایشی» فروش تولیدات شماست. البته هدف نهایی تنها فروش نیست، بلکه این نوع فروش، نوعی فرایند فروشِ مشاوره‌ای شناخته می‌شود و می‌تواند تفاوت بسیار زیادی در کسب‌وکار و مشتری‌های شما ایجاد کند.

فروش مشاوره‌ ای چیست

فرایند فروش مشاوره‌ ای در اصل روی دیده‌ها و احساساتی کار می‌کند که مشتری‌های بالقوه در طول تعامل‌شان با شما درک می‌کنند. این روشِ فروش شامل راه‌هایی می‌شود که شما با استفاده از آنها برای مشتری‌تان به‌طور شخصی‌سازی‌شده ارزش ایجاد می‌کنید. درواقع فرایند فروش مشاوره‌ ای درباره‌ی شما نیست، بلکه بیشتر به مشتری‌ها‌ی‌تان مربوط می‌شود.

گاهی وقت‌ها فروش مشاوره‌ ای به فروش مبتنی بر راه‌حل نیز مرتبط می‌شود. فروش راه‌حل یکی از روش‌های فروش است که در آن فروشنده به‌جای پیشنهادکردن محصولات موجود، روی مشکلات و مسائل مشتری تمرکز می‌کند و با پیشنهادی که می‌دهد، سعی می‌کند این مشکلات را حل کند. در این نوع فروش، تمرکز روی خواسته‌ها و نیازهای مشتری است، نه چیزی که شما از مشتری می‌خواهید یا به آن نیاز دارید.

فرایند فروش مشاوره‌ ای شش اصل دارد:

1. تحقیق؛

2. پرسیدن؛

3. گوش‌دادن؛

4. آموزش‌دادن؛

5. واجد شرایط شدن؛

6. قطعی‌کردن معامله.

این شش اصل باید مشخص‌کننده‌ی طرح کلی شما برای فروش مشاوره‌ ای باشد، طرحی که شما برای کسب‌وکارتان ایجاد کرده‌اید. روشی که ایجاد می‌کنید، باید با لحاظ‌شدن این موارد طراحی شود: محصولات فروشی، چرخه‌ی فروش رایج در کسب‌وکارتان، صنعتی که در آن کار می‌کنید، و شخصیت خریدارتان.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

شما چگونه می‌فروشید؟

فروش مشاوره‌ ای چیست

شش اصل فروش مشاوره‌ ای

تحقیق

پرسیدن

گوش‌دادن

آموزش‌دادن

واجد شرایط شدن

قطعی‌کردن معامله

عنوان : فروش مشاوره‌ ای چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

فروش مشاوره‌ ای چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید