پاورپوینت ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

پاورپوینت ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 115 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 13 ژانویه 2022

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

پاورپوینت ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی شامل 32 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

لازمه نوشتن یک مقاله علمی داشتن یک طرح پژوهشی یا فرضیه می باشد. سپس آن طرح را بر اساس روش های مطالعات مشابه قبلی، اجرا کرده تا نتایج مورد انتظار حاصل شود. بعد از اتمام کار، برای اعلام نتایج خود به محققین دیگر، بایستی نتایج و یافته های خود را در قالب مقاله نوشته و در مجلات معتبر به چاپ برسانید. یک مقاله می تواند نتیجه یک پژوهش میدانی باشد و یا بر اساس پژوهش توصیفی نوشته شود. نحوه مطالعه و جمع آوری اطلاعات و داده ها در این دو نوع پژوهش با یکدیگر متفاوت است. از طرفی نحوه نگارش و ساختار مقاله در مراحل مقدماتی این دو نوع مطالعه یکسان بوده اما در مراحل دیگر با یکدیگر متفاوت است.

یک مقاله پژوهشی باید علاوه بر رعایت ارزش های محتوایی، ساختار مقاله را نیز در نظر بگیرد. بسیاری از مقالات به دلیل عدم رعایت یک یا هر دوی این موارد، از سوی مجلات علمی رد می شوند. از دلایل دیگر رد شدن مقاله، مهارت ضعیف نویسنده در نگارش مقاله بر اساس ساختار مورد قبول مجله انتخابی می باشد. محققین روش های استفاده از علوم  را به دو دسته تقسیم می کنند:

• روش های کمی که در آنها از داده های کمی در تحقیق استفاده می شود (تحقیقات میدانی).

• روش های کیفی که در آنها از داده های کیفی (تحقیقات کتابخانه ای) استفاده می شود.

در ادامه به بررسی ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش می پردازیم و در خصوص بخش های مختلف آن صحبت می کنیم.

 

ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

معمولا تمامی روش ها و اصول ناظر بکار رفته در نگارش مقاله و فعالیت پژوهشی، همگی  متکی بر « روش علمی » است. انجمن روان شناسان (APA) برای آنکه بتوانند انتقال یافته های علمی خود را در قالب مجله به آسانی انجام دهند، یک الگوی استاندادری را برای آنها تعریف کرده اند. تقریبا تمامی مجلات علمی که در حوزه علوم انسانی فعالیت می کنند،  از آن حمایت می کنند. در ادامه به بررسی هر یک از بخش های مقالات مبتنی بر پژوهش می پردازیم.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

موضوع یا عنوان مقاله

چکیده مقاله

واژگان کلیدی مقاله

مقدمه مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

روش کار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

نتایج مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

بحث و تفسیر مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

عنوان : پاورپوینت ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 32

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت ساختار مقاله مبتنی بر پژوهش میدانی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید