پاورپوینت زندگی نامه آیلین گری

پاورپوینت زندگی نامه آیلین گری

دسته بندی:

قیمت: 33900 تومان

تعداد نمایش: 100 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت زندگی نامه آیلین گری

پاورپوینت زندگی نامه آیلین گری ppt در 45 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

معماری و تفکر در طول تاریخ به یکدیگر وابسته بوده‌اند و همواره با ایجاد تحول در اندیشه‌های زمانه، معماری دچار تحول شده است. اگر سطح را بعنوان یکی از مهمترین عناصر معماری بپذیریم، می‌توان تحول معماری دوره‌های مختلف را در تحول سطوح معماری جستجو کرد.

با این فرض می‌توان به بررسی جایگاه سطح در معماری معاصر پرداخت.بطور کلی دیدگاههای متفاوتی نسبت به سطح در معماری معاصر مطرح شده است که بعنوان نمونه می‌توان به سطح شفاف، سطح کدر، سطح مفهومی، سطح بدون مرکز،‌ سطح پیوسته اشاره کرد که نقطه اوج هر کدام را می‌توان در آثاری چون: خانه شیشه‌ای (فیلیپ جانسون)، اپرای توکیو (ژان نوول)، خانه دیوار (جان هیدک)، پارک لاویلت (برنارد چومی) و کتابخانه ژوسیو (رم کولهاس) مشاهده کرد.

 

 

زندگی نامه آیلین گری

آیلین گری  ، یکی از کسانی است که وقتی بحث معماری مدرن به میان می آید، نامش به ذهن هر کسی خطور می کند. وی به عنوان سومین مدیر باوهاوس نیز شناخته می شود و بسیاری از ما، معماری او را تحسین می کنیم.

آیلین گری  ، معماری آلمانی – آمریکایی بود. وی به عنوان سومین مدیر باوهاوس از سال 1930 تا 1933 شناخته می شود. همکاران، دانشجوها و دیگران، عموما وی را با نام خانوادگیش، یعنی میس، خطاب می کردند.

 گری ون در روهه در کنار والتر گروپیوس و لو کوربوزیه از استادان معماری مدرن به شمار می رود و پیشروی این سبک بوده است.  گری ون در روهه به مانند بسیاری از معماران زمان خود به دنبال ایجاد کردن یک سبک معماری بود که عصر جدید را نشان دهد، درست مثل همان کاری که سبک های کلاسیک در دوران خود انجام دادند. وی یک سبک معماری قرن بیستمی ایجاد کرد که بسیار تاثیرگذار و دارای صراحت و سادگی بارز بود.

 

نظریات  گری ون در روهه

 گری در بیان نظریه و آثار خود به یک سری محورهای فکری اشاره می کند که به شرح زیر هستند:

تاکید بر نگرش اقتصادی در معماری: میس، با توجه به جو حاک بر آن دوران، اساس و رکن همه تحولات زمان را اقتصاد می دانست. یکی از معروف ترین جملاتی که وی در این رابطه گفته است، «کمتر بیشتر است» می باشد. این موضوع، دقیقا چیزی است که از روح زمانه تاثیر گرفته است؛ عصری که در آن، محور همه تحولات تاریخی و اجتماعی، اقتصاد بود. میس، اقتصادی نمودن را در استفاده حداقل از متریال ها در معماری می دانست.

 

 

فهرست

مقدمه

زندگی نامه آیلین گری

آیلین گری  ، معماری آلمانی – آمریکایی بود

اوایل دوره زندگی

از سنت گرایی به نوگرایی

معنی و مفهوم

مهاجرت به ایالات متحده

حرفه در ایالات متحده

نظریات  گری ون در روهه

برج سیگرام

خانه فارنزورث

خانه توگندات

 

 

عنوان: پاورپوینت زندگی نامه آیلین گری

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 45 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید