پاورپوینت زندگینامه شریل سندبرگ

پاورپوینت زندگینامه شریل سندبرگ

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 101 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 1 ژانویه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت زندگینامه شریل سندبرگ

پاورپوینت زندگینامه شریل سندبرگ شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

بیوگرافی شریل سندبرگ مدیر ارشد عملیات فیس بوک بی شک الهام بخش زنان جامعه ای خواهد بود که نیازمند سیاست ها و افکار پر قدرت آنان است. چرا که این بانوی موفق علاوه بر سرگذشت پر از نقاط قوتش دارای مجموعه کتاب های فوق العاده ای می باشد که در آن ها سر صحبتش با زنانی است که روزگار خود را سرد و بی تفاوت  می گذرانند و جایگاه مشخصی را در جامعه به تصاحب خود در نیاورده اند.

شمایی که اکنون به دنبال کردن بیوگرافی شریل سندبرگ این بانوی موفق و نام آور در حوزه فناوری و نویسندگی پرداخته اید قطعا در مرحله ای از زندگی خود به سر می برید که اهدافی بزرگی در سر می پرورانید. اما کمی سردرگمید چرا که نمی دانید آیا هدف مشخص شده ممکن است نتیجه ای درست و خوب به همراه داشته باشد. چیزی که افراد را از طی کردن مسیر موفقیت باز می دارد؛ ترس از اما و اگر هایی است که براساس احتمالات و فرضیات بی جا به ذهنشان خطور می کند؛ از این رو از حرکت به سوی اهدافشان دلسرد و ناامید می شوند.  شریل سندبرگ کسی است که از شکست های احتمالی و ناملایمات مسیر موفقیت هراس نداشت و با شجاعت فراوان قله موفقیت را پیمود. در این مطلب با شخصیت شریل سندبرگ بیشتر آشنا خواهیم شد .

دوران کودکی و جوانی شریل سندبرگ

شریل سندبرگ ۲۸ اوت ۱۹۶۹ در پایتخت ایالات متحده آمریکا یعنی واشنگتن دی سی؛ متولد شد. اما میامی بیچ ایالت فلوریدا جایی بود که شریل سندبرگ از سن ۲ سالگی به همراه خانواده اش به آنجا مهاجرت کرد و در آنجا بزرگ شد و اکنون با داشتن ۲ فرزند در منلو پارک کالیفرنیا زندگی می کند. تحصیلات خود را تا دوران دبیرستان در میامی بیچ گذراند و با رتبه نهم در سال ۱۹۸۷ فارغ التحصیل شد.

سپس در رشته اقتصاد در دانشگاه هاروارد مشغول به تحصیل شد؛ در این دانشگاه شریل سندبرگ برای پایان نامه از استاد راهنمایی همچون لارنس سامرز (اقتصاددان آمریکایی) در کنار خود داشت که کمک بسیار بزرگی برای او در آن دوران بود.

بیوگرافی شریل سندبرگ و آشنایی وی با اقتصاد

شریل سندبرگ زمانی که با جنبه های مختلف اقتصاد آشنایی پیدا کرد؛ «زنان در اقتصاد و دولت » بنیادی بود که با این هدف که زنان در ارکان مهم دولتی و اقتصادی نقش بیشتری داشته باشند، اقدام به ایجاد آن  کرد. چرا که متوجه نابرابری اقتصادی  در مشکلات زنان در ازدواج ها شده بود.

سرانجام خانم سندبرگ در سال ۱۹۹۱ با بهترین رتبه از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد. در همان سال بود که سامرز استاد راهنمای سند برگ، به ریاست بانک جهانی برگزیده شد. که جایگاه دستیاری امور پژوهشی از طرف او به خانم سند برگ پیشنهاد داده شد. فعالیت های سندبرگ در این دوره از همکاری با سامرز باعث آشنایی او با «برایان کراف» شد؛ که این آشنایی منجر به ازدواج شد که بیشتر از یک سال دوام نیاورد و از هم جدا شدند. همکاری سند برگ به مدت ۲ سال با سامرز به طول انجامید؛ بعد از اتمام این دوران خانم شریل تصمیم به ادامه تحصیل در رشته ی ام بی ای در دانشگاه هاروارد گرفت که توانست در سال ۱۹۹۵ مدرک کارشناسی خود را از آنجا دریافت کند.

همکاری سند برگ با سامرز به همان ۲ سال خلاصه نشد چرا که سامرز در دوران رئیس جمهوری «کلینتون» به معاونت وزیر دارایی برگزیده شد. و شناخت و اعتماد زیاد نسبت به کار و فعالیت سند برگ باعث شد از او برای رئیس دفتری خود دعوت به همکاری کند. خانم سندبرگ در جایگاه رئیس دفتری تا سال ۱۹۹۹ که پایان کار سامرز در مقام و عنوان وزیر دارایی بود در کنار سامرز ماند. و با افتادن امور؛ به دست حزب مخالف یعنی دوران رئیس جمهوری «جرج دبلیو بوش» به کار سندبرگ در دولت خاتمه داده شد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

دوران کودکی و جوانی شریل سندبرگ

بیوگرافی شریل سندبرگ و آشنایی وی با اقتصاد

شروع فعالیت های شریل سندبرگ در گوگل و فیس بوک

مدیر عامل فیسبوک شدن خانم سندبرگ

نگارش اولین کتاب شریل سندبرگ

جملات برگزیده شریل سندبرگ

بیوگرافی شریل سندبرگ و کتاب های او

الگوبرداری از بیوگرافی شریل سندبرگ

عنوان : زندگینامه شریل سندبرگ

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

زندگینامه شریل سندبرگ

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید