پاورپوینت رایانش ابری چیست

پاورپوینت رایانش ابری چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 86 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت رایانش ابری چیست

پاورپوینت رایانش ابری چیست شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

تکنولوژی مبتنی بر ابر، از جمله فناوری‌های در حال پیشرفت و گسترش است و هر روز سرویس‌های بیشتری به این تکنولوژی اضافه می‌شود. یکی از این فناوری‌های در حال پیشرفت، سرویس رایانش ابری است که این سرویس در حال ورود به حوزه‌های مختلف کسب و کار است. اما رایانش ابری چیست؟

قبل از ظهور فناوری ابری، کسب و کارها برای انجام کارهای خود، باید تجهیزات و خدمات مورد نیاز را خریداری می‌کردند. برای انجام این کار علاوه بر صرف هزینه، نیاز بود داده‌ها و اطلاعات در هارد دیسک‌های متعدد ذخیره و نگهداری شوند. همچنین نگهداری این اطلاعات و دسترسی به آن‌ها علاوه بر سخت و زمان‌بر بودن، با خطرهایی مانند مخدوش شدن، گم شدن و… نیز مواجه بود. کم کم بسیاری از شرکت‌های کوچک با بودجه کم، به استفاده مشترک از این تجهیزات روی آوردند. به اشتراک گذاری تجهیزات، عملکردی مشابه سرویس رایانش ابری دارد.

در این مبحث قصد داریم بدانیم رایانش ابری چیست و چطور می‌تواند مشکلات یک کسب و کار را برطرف کند؟

 

رایانش ابری چیست؟

رایانش ابری یا Cloud computing از دو کلمه رایانش و ابر تشکیل شده که منظور از ابر، شبکه‌ای وسیع در بستر اینترنت است. در واقع رایانش ابری، یک اصطلاح کلی برای هر چیزی است که شامل ارائه خدمات میزبانی شده از طریق اینترنت باشد، مانند دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و… در پاسخی دیگر به سوال رایانش ابری چیست، می‌توان گفت رایانش ابری، ارائه خدمات کامپیوتری از جمله ذخیره سازی، پایگاه داده، نرم افزار، شبکه، تجزیه و تحلیل و برقراری ارتباط از طریق اینترنت است تا منابع انعطاف پذیرتری را به شما ارائه دهد. در این سرویس شما فقط هزینه خدماتی که استفاده می‌کنید را پرداخت خواهید کرد که این موضوع به کاهش هزینه‌های عملیاتی کسب و کار شما کمک می‌کند. در سیستم رایانش ابری، شما به جزئیات فنی دسترسی و نیاز ندارید و فقط به عنوان یک کاربر، بخش ظاهری آن را مشاهده می‌کنید. اگر مایل هستید بدانید معماری رایانش ابری چیست؟ باید بگوییم رایانش ابری شامل 5 لایه اصلی است که در ادامه این 5 لایه را معرفی خواهیم کرد.

1. کاربر

2. نرم افزار به عنوان سرویس

3. بستر به عنوان سرویس

4. زیرساخت به عنوان سرویس

5. سرور

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

رایانش ابری چیست؟

تاریخچه رایانش ابری چیست؟

مزایای رایانش ابری چیست؟

معایب رایانش ابری چیست؟

مدل‌های به کارگیری رایانش ابری چیست؟

انواع سرویس‌های رایانش ابری چیست؟

کاربرد سرویس رایانش ابری چیست؟

 

عنوان : رایانش ابری چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

رایانش ابری چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید