پاورپوینت راهکارهایی برای گریه شبانه کودکان

پاورپوینت راهکارهایی برای گریه شبانه کودکان

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 134 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 مارس 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت راهکارهایی برای گریه شبانه کودکان

پاورپوینت راهکارهایی برای گریه شبانه کودکان دارای 44 اسلاید می باشد و برای دانشجویان رشته ی روانشناسی و همچنین پدر مادرهایی که فرزند آنها دچار شبها در خواب گریه میکند مناسب است و در این پاورپوینت راهکارهایی برای درمان گریه ی شبانه کودکان ارائه شده است. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویری از اسلایدهای آن را برای پیش نمایش قرار داده ایم و میتوانید جزئیات آن را مشاهده نموده و درصورت نیاز به داشتن تمام محتوای فایل این پاورپوینت را دانلود و خریداری  کنید وبه راحتی از آن استفاده کنید.

مقدمه

چرا کودک نیمه شب با گریه از خواب بیدار می شود؟

بسیاری از والدین نگران این هستند که فرزندشان وقتی نیمه شب با گریه از خواب بیدار می شود ، کابوس می بیند یا وحشت می کند ، و من اغلب می بینم که دیگران اعم از دوستان، بزرگان خانواده توصیه هایی می کنند که در واقع چندان کارآمد نیستند.  دلایل زیادی وجود دارد که کودک نیمه شب با گریه از خواب بیدار می شود و امروز من توضیح خواهم داد که کابوس ها و وحشت های شبانه چه هستند و چگونه می توان آنها را پاسخ داد ، تا به والدین کمک کنم این مسئله را تشخیص دهند که آیا این احتمالاً علت بیداری شبانه فرزندشان است یا نه؟

اگر بیدار شدن کودک در نیمه شب روال عادی و برنامۀ هر شب او باشد، بر روحیۀ تمام اعضای خانواده اثر منفی می گذارد. برای حل این مشکل باید از شیوۀ کنترل گریه شبانه استفاده کرد. این روش در اکثر موارد پس از یک هفته نتیجه بخش خواهد بود. نخست باید بدانید کنترل گریۀ شبانه به این معنا نیست که نسبت به گریۀ کودک بی تفاوت باشید و هیچ عکس العملی به آن نشان ندهید. چنین کاری به هیچ وجه پذیرفته نیست زیرا بی رحمانه و بی فایده است.با کنترل گریۀ شبانه به جای اینکه مدتی طولانی بچه را به حال خود رها کنید تا گریه کند و احساس طرد شدن داشته باشد، به او اطمینان خاطر می دهید که نزدیک وی هستید، او را ترک نکرده اید و به گریه اش توجه دارید ولی اکنون زمانِ خواب است.

برخی والدین حاضر نیستند حتی یک لحظه در واکنش نشان دادن به گریۀ فرزندشان درنگ کنند ولی اگر شیوۀ کنترل گریۀ شبانه را اجرا نمایند، مشکل بیدار شدن شبانۀ او برطرف خواهد شد.

دومین نکتۀ مهم در کنترل گریۀ شبانه این است که بتوانید علت گریۀ کودک را تشخیص دهید. گریۀ مداوم همراه با جیغ های بلند یا گریه ای آهسته و پر از ناله نشان دهندۀ درد یا ناراحتی بچه است و اگر فرزند شما اینگونه می گرید، باید به پزشک مراجعه نمایید.گریۀ کودک برای جلب توجه شما ویژگی های دیگری دارد. این گریه اغلب منقطع و شبیه به ونگ ونگ کردن است و بچه پس از اندکی گریه، صبر می کند تا شاید گریه اش به نتیجه برسد.

 

فهرست:

راهکارهایی برای گریه شبانه کودکان
تفاوت بین کابوس شبانه و ترس های شبانه
مقابله با ترس از تنها خوابیدن در کودکان
شایع ترین اختلال خواب در کودکان
کابوس شبانه
علائم و عوارض اختلالات خواب  در کودکان
اثر خروپف بر مغز چیست؟
در مورد کودکانی که نیمه شب از خواب برمی خیزند چه باید کرد ؟

 

عنوان: راهکارهایی برای گریه شبانه کودکان

فرمت: ppt

تعداد صفحات: 44

پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

پاورپوینت راهکارهایی برای گریه شبانه کودکان

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید