پاورپوینت داده کاوی چیست

پاورپوینت داده کاوی چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 104 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 مارس 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت داده کاوی چیست

پاورپوینت داده کاوی چیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

در تحقیقات بازاریابی که در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، داده کاوی نقش مهمی‌ دارد. یک سری مطالعات در فروشگاه‌های آمریکا صورت گرفته و نتیجه به این شکل بود که مردم در این کشور وقتی برای خرید شیر وارد یک مغازه ‌می‌شوند، ناخودآگاه اقدام به خرید نان هم ‌می‌کنند. این روال سبب شد تا مشتریان به خرید محصولات دیگر نیز تشویق شوند، بنابراین فاصله‌ای بین قرار گیری نان و شیر در فروشگاه گذاشته شد تا کالاهای کم مصرف در این میان در دسترس قرار بگیرد و در جلوی دید مشتریان باشد. این روال سبب شد تا میزان فروش این کالاها بیشتر شود. علم داده کاوی دقیقاً نمونه‌ای از همین مثال است!

 

معرفی داده کاوی در یک نگاه

شرکت‌ها یک سری خدمات به مشتریان ارائه ‌می‌دهند و با آنها ارتباط مستمر برقرار ‌می‌کنند. از سوی دیگر اطلاعات زیادی از مشتریان به دست ‌می‌آورند و این موضوع سبب ‌می‌شود که داده‌های زیادی برای تحلیل رفتار مشتری در دست داشته باشد که تحلیل درست آنها، شرکت را به سودآوری بیشتر می‌رساند.

داده کاوی در واقع یک روش است، یک روش که قرار است به واسطه آن مسئله‌ای حل شود. این روش بر روی حجم زیادی از داده‌ها کار ‌می‌کند و تحلیل مورد نیاز را انجام ‌می‌دهد، در نهایت یک سری الگوهای تکرارشونده استخراج ‌می‌شود که ‌می‌تواند برگ برنده باشد. سپس نوبت به پیدا کردن ارتباطات بین الگوهای مختلف است و در نهایت یک سری راه حل‌های مهم در این چالش وارد ‌می‌شوند.

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، ارتباط بین مکان و زمان‌های مختلف به طوری که اغلب موارد در بستر مجازی دنبال ‌می‌شود. اطلاعاتی که قرار است از مشتریانی اخذ شود که شاید هرگز دیده نشوند و یک نعمت بزرگ برای شرکت‌ها محسوب ‌می‌شوند و اهمیت زیادی دارند.

داده کاوی بر روی یک سری اطلاعات کار ‌می‌کند که در نگاه اول احتمالاً کاربرد زیادی نخواهد داشت اما وقتی پژوهش‌های دقیق صورت می‌گیرد نتایج بدست آمده بسیار ارزشمند ‌می‌شود.

داده کاوی یک علم قوی است که ‌می‌تواند به همه بخش‌ها نفوذ داشته باشد، در دل اطلاعات برود و پاسخ به همه سوالاتی باشد که ایجاد ‌می‌شود. این علم در شرکت‌های بزرگ آنقدر مهم و شناخته شده است که بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها بر اساس آن صورت ‌می‌گیرد. به عنوان مثال پیش از طراحی یک پروژه پرهزینه نیاز است که اطلاعات زیادی در مورد این پروژه مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین تصمیم برای نحوه اجرای پروژه یا عدم اجرای آن گرفته شود.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

معرفی داده کاوی در یک نگاه

مزایای استفاده از داده کاوی در شرکت‌ها

بخش‌بندی مهم داده کاوی

تکنیک‌های داده کاوی

کاربرد داده کاوی در دنیای امروز

تاثیر داده کاوی در شناسایی عیوب

عنوان : داده کاوی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

داده کاوی چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید