پاورپوینت ترویج محتوا چیست

پاورپوینت ترویج محتوا چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 123 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 13 دسامبر 2020

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت ترویج محتوا چیست

پاورپوینت ترویج محتوا چیست شامل 53 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

ترویج و توزیع محتوا، دقیقاً همان مرحله‌ای از بازاریابی محتوا است که بسیاری شرکت‌ها از انجامش عاجزند. همین که محتوا تولید می‌شود، آن را روی وبلاگ و صفحات اجتماعی شرکت قرار می‌دهند و تصور می‌کنند که کار تمام شده است. این شرکت‌ها به اشتباه تصور می‌کنند بازدیدکنندگان، خود‌به‌خود از اینجا به بعد به سوی‌شان سرازیر خواهند شد، اما واقعیت این است که چنین اتفاقی نخواهد افتاد!

یکی از دلایلی که این اتفاق نمی‌افتد، این است که اینترنت، شلوغ و پُر از مطلب است. هر چقدر هم محتوای تولیدی شما فوق‌العاده باشد، آنقدر محتوای دیگر هست که اجازۀ دیده شدن به شما نمی‌دهند.

به همین خاطر است که از نخستین روزی که شروع به تولید محتوا می‌کنید، باید به فکر ترویج و توزیع آن باشید. باید بدانید که مردم چطور محتوای آنلاین را به اشتراک می‌گذارند. چندان درست نیست که تصور کنیم به اشتراک گذاشته شدن محتوا توسط یک فرد تاثیرگذار، به صورت زنجیره‌ای باعث به اشتراک گذاری‌های بعدی هم می‌شود.

در این مطلب، تلاش خواهیم کرد بعضی از بهترین‌ و آسان‌ترین راه‌های نمایش محتوا به مخاطب هدف را با هم بررسی کنیم.

ساختن جامعۀ هدف

در هر دو مرحله‌ی استراتژی محتوا و ایده پردازی در محتوا، حتماً دربارۀ مخاطبان‌تان کلی تحقیق کرده‌اید. اینجاست که تمام آن کارهای سخت بالاخره نتیجه می‌دهند. اگر آن تحقیقات باعث شدند محتوایی تولید شود که دقیقاٌ به سراغ مخاطب مورد نظر شما برود، شما در مسیر صحیح برقراری ارتباط با مشتریان خود قرار دارید.

تکنیک‌هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، به شما کمک می‌کنند این رابطه را مستحکم کنید.

بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار  (Influencer Marketing)

افراد تاثیرگذار، در هر صنعتی سودمند هستند. آنها افرادی هستند که از قبل، مخاطبان و طرفداران فراوانی داشته و هر لحظه که اراده کنند به این جامعه هدف دسترسی دارند. همچنین، جامعه هدف شما به حرف این افراد تاثیرگذار گوش می‌کند.

توسعه روابط با افراد تاثیرگذار، راهی دیگر برای ساختن جامعه مخاطبان است؛ مخصوصاً اگر در تلاشید که برند خود را برای اولین بار به عموم معرفی کنید. اگر برنامه‌ریزی خود را به خوبی انجام داده‌اید، می‌توانید به این نوع بازاریابی به عنوان بخشی از فرآیند ترویج محتوا نگاه کنید.

در بسیاری از موارد، برای شناسایی مخاطبان بالقوه خود که با نوع محتوای شما هماهنگی دارند می‌توانید از ابزار  Followewonk استفاده کنید.

 و

 

فهرست مطالب

مقدمه

ساختن جامعۀ هدف

بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار

بازاریابی از طریق بخش دیدگاه‌ها

نوشتن پست مهمان

ارتباط با بیرون/ روابط عمومی

رسانه‌های اجتماعی

ترویج و توزیع محتوا با پرداخت پول

تبلیغات نمایشی

بازاریابی ایمیلی

شبکه‌های توزیع محتوا

هم افزایی یا Syndication

 

عنوان : ترویج محتوا چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 53

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

ترویج محتوا چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید