پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران

دسته بندی:

قیمت: 32500 تومان

تعداد نمایش: 120 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران

این فایل شامل تحلیل کتابخانه ملی ایران دارای 60 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران ، 60 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تاریخچه
موقعیت کتابخانه
بررسی سایت
کانسپت طرح
ریز فضاها
ویژگی معماری کتابخانه
سازه کتابخانه
سیرکولاسیون
زیر بنای هر طبقه کتابخانه
تالارهای مطالعه کتابخانه
ویژگی فرم ساختمان
نورگیری ساختمان
فضاهای داخلی
برنامه فیزیکی
ویژگی طراحی
پلان طبقات
سایت پلان
نما
مقطع
و….

 

مختصری از متن:

تدارک برگزاری مسابقه کتابخانه ملی پهلوی از سال 1352 با مطالعات و بررسی‌های مقدماتی آغاز شد. گروه‌های اعزامی کتابخانه از 125 کتابخانه‌ی مهم دنیا بازدید کردند و تبادل نظرهای لازم با سازمان جهانی یونسکو و فدراسیون بین المللی انجمن های کتابداران و بیش از یکصد انجمن و سازمان کتابداری کشورهای مختلف جهان صورت گرفت.
سال 1354 برنامه ریزی 3 هزار صفحه‌ای کتابخانه ملی پهلوی توسط گروه یکصد نفری از کارشناسان برجسته‌ی ایرانی و بین المللی تهیه شد و در سال 1355 تدارک برگزاری مسابقه بین المللی برای آن کتابخانه آغاز شد و به سرپرستی کتابخانه پهلوی و اتحادیه بین المللی آرشیتکت‌ها، هیات داوران بین المللی انتخاب شدند و خبر مسابقه در مقیاس جهانی اعلام شد.
در سال 1356 با نام نویسی 3 هزار و 56 معمار از 87 کشور، کار مسابقه ادامه یافت و تا اول بهمن ماه 1356 تعداد 618 طرح از معمارانی که نام نویسی کرده بودند به دفترکتابخانه پهلوی تحویل داده شد.
سپس هیات بین المللی داوری مسابقه که مرکب از 9 معمار (نادر اردلان،ایران-چارلزکوره آ، هند- فومیهیکوماکی، ژاپن- ایومینگ پی، چین- جیانکارلو دکارلو، ایتالیا- تدوردانت، انگلستان- پدرو رامیدز، مکزیک و …) و 5 کارشناس کتابداری بودند، از تاریخ یکم تا یازدهم سال 1356 به بررسی پروژه‌ها پرداختند و طی چند مرحله داوری، طرح برتر مسابقه مشخص شد.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 60

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید