پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج + یک نمونه موردی دیگر

پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج + یک نمونه موردی دیگر

دسته بندی:

قیمت: 9900 تومان

تعداد نمایش: 118 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 22 سپتامبر 2021

به روز رسانی در: 3 اکتبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج + یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  ویلای شماره سی واقع در کرج+ یک نمونه موردی دیگر در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج و یک نمونه موردی دیگر

33اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

تحلیل ویلای شماره سی کرج

گروه طراحی
مساحت
موقعیت

معرفی پروژه

ایده های پروژه ویلای شماره 30
ویژگی سقف
بررسی سازه
پلان طبقات
نما
مقطع
و…

مختصری از متن:

در سازه بنا ، از سازه اسکلت فلزی استفاده شده است . از آنجا که این فرصت را ایجاد کند تا عضوهای سازه ای سقف مقاطعی با سایز محدودتر داشته باشد تا بتوان ضخامت سازه  پوسته سقف را هماهنگ با معماری ، طراحی و تنظیم کرد.

با توجه به محدودیتهای متراژ بنا ،در طراحی داخلی پروژه ، سعی بر این بوده است که محوطه پیرامون پروژه ، جزئی از فضای طبقه اصلی(همکف) باشد. سکوی چوبی پیرامون ویلا و استخر به داخل فضا امتداد پیدا میکند، سطوح کف فضاهای داخلی را شکل می دهد و ارتباط پیوسته ای بین درون و بیرون بنا ایجاد میکند که کارکرد و کاربری آن ، وسیع تر از متراژ واقعی بنا می باشد.

تحلیل ویلا ۱۰۱

گروه طراحی
مساحت
موقعیت

روند طراحی
پلان طبقات
مقطع
و…

مختصری از متن:

ساختمان زمین را به دو محوطه در پشت و جلو تقسیم می‌کند. در محوطه جلو حرکت سکوهای شناور برروی یکدیگر شیب زمین را حل می‌کنند. استخر در فضای روبروی بنا و در ارتباط با نشیمن اصلی و ووید دو طبقه قرارگرفته است.

اما بر خلاف محوطه جلو، در پشت فضایی آرام دیده شده که سطح صاف و هم ارتفاع آن با درون بنا امکان ارتباط خواسته شده طراحی را فراهم می‌کند و هم بنا از بیرون و هم محوطه از درون تماما قابل درک باشند. جداره شیشه‌ای بلند امکان بیشترین بهرگیری از ارتباط درون با محیط باغ و همچنین یکپارچگی در فضای داخلی بین دو طبقه فراهم کرده. در کنار ویژگی های نام برده، استفاده از باد غالب برای تهویه طبیعی نیز مد نظر بوده است.

عنوان: پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج و یک نمونه موردی دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

11

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید