پاورپوینت تحلیل هتل پوئرتا امریکا و تحلیل هتل سمیرامیس

پاورپوینت تحلیل هتل پوئرتا امریکا و تحلیل هتل سمیرامیس

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 121 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل هتل پوئرتا امریکا- تحلیل هتل سمیرامیس

در این فایل دو نمونه موردی هتل با عنوان های هتل پوئرتا امریکا و هتل سمیرامیس  در قالب پاورپوینت و دارای 67 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد و این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل هتل پوئرتا امریکا- تحلیل هتل سمیرامیس؛ 67 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

نمونه موردی اول:

هتل پوئرتا امریکا

مقدمه
گروه طراحی
مساحت
موقعیت
معرفی پروژه
امکانات عمومی هتل
سبک هتل پوئرتا امریکا
بررسی حجم هتل پوئرتا امریکا
پارکینگ
لابی
رستوران
معرفی معماران هر طبقه و نحوه طراحی
سازه هتل پوئرتا امریکا
بررسی نما هتل پوئرتا امریکا
پلان
و…

 

مختصری از متن:

در منطقه‌ای شلوغ و پرهیاهو در شهر مادرید اسپانیا، با فاصله‌ی 1 کیلومتری از تالار موسیقی ملی، 2 کیلومتری از استادیوم سانتا برنابئو و 5/2 کیلومتری از برج تُرّه اسپانا، هتلی ساخته شده که مانندش در هیچ جای دیگر دنیا نیست. این هتل پنج‌ستاره تحقق ایده‌ی آزادی‌ست؛ آن زمان که تفسیر مضمون معماری و طراحی برای دور هم جمع کردن فرهنگ‌های گوناگون به‌کار می‌آید.
18تن از بهترین افراد و شرکت‌های معماری و طراحی از 13 کشور برای تکمیل این هتل آوانگارد گرد هم آمدند و تنها یک شاهکار این‌چنینی با شکست فرسودگی‌ها و عادت‌های معمول و ریختن رنگین‌کمانی ملوّن می‌تواند موجب برانگیختن احساسات مهمانانش از نقاط مختلف دنیا شود و با آرامش خاطر اطمینان دهد که پشت سر گذاشتن دنیای بیرون و اقامت در اینجا، تجربه‌ای بی‌همتاست.
مساحت هتل 12 طبقه 34000 مترمربع است و در مجموع 342 اتاق خواب دارد (308 اتاق برتر ، 22 سوئیت جونیور و 12 سوئیت در طبقه آخر). هتل 179ft (54.69m) از این نظر منحصر به فرد است که 18 معمار برتر و طراح داخلی برای طراحی و ساخت جنبه های مختلف انتخاب شدند.

 

 

نمونه موردی دوم:

تحلیل هتل سمیرامیس

گروه طراحی
مساحت
موقعیت
معرفی پروژه هتل سمیرامیس
ریزفضاها
تحلیل پلان
پلان هتل سمیرامیس
و…

 

مختصری از متن:

طراحی این هتل شش طبقه در شهر آتن یونان، که 12000 مترمربع زیربنا دارد، از نقشه های معماری گرفته تا طراحی و ساخت تمامی عناصر فضاهای داخلی بر عهده کریم رشید بوده که علاوه بر شهرت در زمینه ی معماری داخلی، جایزه ویژه طراحی هتل در سال 2005 اروپا را نصیب وی کرده است.
این هتل در مجموع دارای 52 واحد اقامتی است که در این میان 6 سوئیت ویلایی و 4 سوئیت در آخرین طبقه هتل قرار گرفته اند که تمام اتاق ها مجهز به پیشرفته ترین سیستم های صوتی تصویری می باشند.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل هتل پوئرتا امریکا – هتل سمیرامیس

فرمت : ppt

تعداد صفحات 67

تحلیل هتل پوئرتا امریکا

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید