پاورپوینت تحلیل مهدکودک Chuon Chuon Kim و تحلیل مهدکودک Ho Chi Minh

پاورپوینت تحلیل مهدکودک Chuon Chuon Kim و تحلیل مهدکودک Ho Chi Minh

دسته بندی:

قیمت: 30500 تومان

تعداد نمایش: 283 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت پاورپوینت تحلیل مهدکودک  Chuon Chuon Kim و تحلیل مهدکودک Ho Chi Minh

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه موردی مهدکودک با عنوان های مهدکودک Chuon Chuon Kimو مهدکودک Ho Chi Minh , اثرتیم طراحی KIENTRUC O ,  واقع در ویتنام  و یک نمونه موردی مهدکودک دیگر به عنوان هدیه خرید این فایل در نظر گرفته شده است  این فایل  در قالب پاورپوینت و  دارای 42 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل مهدکودک  Chuon Chuon Kim و تحلیل مهدکودک Ho Chi Minh ,، قابل ویرایش، 42 اسلاید، شامل:

نمونه اول: تحلیل مهدکودک Chuon Chuon Kim

گروه طراحی
موقعیت
مساحت
معرفی پروژه مهدکودک Chuon Chuon Kim
رویکرد معماری
فعالیت ها مهدکودک Chuon Chuon Kim
پلان طبقات مهدکودک Chuon Chuon Kim
و…

 

مختصری از متن نمونه اول:

شهر هوشی مین یا سایگون یک شهر ویتنامی است که جامعه آن با سرعتی پیشرفت کرده و حتی در ساخت و ساز و معماری نیز اثراتی برجای گذاشته است.
برخی شیوه های معمول شامل بازسازی ساختمان های قدیمی و دادن اهداف جدید کاربردی و زیبایی به آنها است. این امر به طور معمول با منابع محدود و زمان انجام می شود.
علی رغم این محدودیت ها ،گروه معماری kientruc-o یک فضای یکپارچه قدیمی را به مهد کودک ، پرشور و پر از نشاط تبدیل کرده است ، مکانی که پرورش دهنده نسل جدید مردم ویتنام است. این پروژه از یک خانه شهری موجود به یک مهدکودک خصوصی در بخش Tân Định  تبدیل گشته است. این بخش در منطقه 1 ، از زمین های تفکیک شده Sài Gòn ویتنام واقع شده است.
نیازهای عملکردی چندگانه در فضا به گونه ای است که متناسب با کاربری ها ی مختلف  به صورت انعطاف پذیر گسترش می یابد، به همین دلیل اجازه می دهد که یک اتاق از یک فضای منفرد خصوصی به فضای عمومی بزرگتر تبدیل شود و یا آماده برای رویارویی با رویدادهای اتفاقی دیگر در فضا را داشته باشد.

در واقع فضاها به گونه ای طراحی شده اند که متناسب با کاربری گسترش می یابد و یا از لحاظ ابعادی کوچکتر می شود در حالی که با عناصر سازه ای ساختمان در هماهنگی هستند.

 

 

نمونه دوم تحلیل مهدکودک Ho Chi Minh

گروه طراحی
موقعیت
معرفی پروژه مهدکودک Ho Chi Minh
ویژگی طراحی
ویژگی بنا مهدکودک Ho Chi Minh
پلان سه بعدی
مقطع مهدکودک Ho Chi Minh
نما
و…

 

مختصری از متن نمونه موردی دوم:

کودکستان TTC Elite Saigon در غرب منطقه 3 و نزدیک ایستگاه راه آهن شهر قرار دارد . مهد کودک جدید بر اساس بنیادی موجود ساخته شده است که از ساختمان قبلی به ارث رسیده است. این پروژه به سادگی در یک شکل هندسی خالص ایجاد شده است تا حس کنجکاوی بچه ها را هنگام تعامل روزمره با آن تحریک کند.کودکستان TTC Elite Saigon در شهر هوشی مین توسط Kientruc O دارای یک نمای خاص است که با نقوش رنگارنگ و پنجره هایی با شکل نامنظم تزئین شده است.
Kientruc O مهد کودک را به صورت یک خانه بازی کاملاً بزرگ برای کودکان با نمای رنگی روشن و دهانه های مشخص طراحی کرده است. مهدکودکی در شهر Ho Chi Minh , ویتنام با طراحی منحصر به فرد بازشو های پوسته خارجی و با رنگ های متفاوت که به گفته طراحان سبب ایجاد یک محیط یادگیری هیجان انگیز برای کودکان می گردد, طراحی شده است.این پروژه توسط شرکت معماری KIENTRUC O , طراحی و به اتمام رسیده است .

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل مهدکودک Chuon Chuon Kimو تحلیل مهدکودک Ho Chi Minh

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 42

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تحلیل مهدکودک Chuon Chuon Kim

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید