پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری باهاس دسوا

پاورپوینت تحلیل مدرسه معماری باهاس دسوا

دسته بندی:

قیمت: 29500 تومان

تعداد نمایش: 178 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 جولای 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل مدرسه باهاس

این فایل شامل تحلیل مدرسه باهاس در قالب پاورپوینت و دارای 34 اسلاید قابل ویرایش مورد بررسی قرار گرفته است. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل مدرسه باهاس

34 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:
معرفی پروژه
معنی واژه باهاس
نام های مختلف مدرسه
هدف طراحی
ویژگی معماری مدرسه باهاس
پلان طبقات
نما
مقطع
سایت پلان مدرسه باهاس
و…

 

مختصری از متن:

ساختمان و کارگاه‌های این مدرسه در دو شهر دسائو و وایمار آلمان از سال ۱۹۹۶ در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. هدف اولیه از تأسیس مدرسه باهاوس، ایجاد مکانی بود که ترکیبی از مدارس معماری، صنایع‌دستی (چون نجاری، آهنگری و…) و آکادمی هنری بود. اعتبار سبک بین‌المللی در سال‌های نخست شکل‌گیری معماری مدرن، وامدار اندیشه‌های والتر گریپوس در خصوص ویژگی‌های معماری عصر جدید است.

 

گروپیوس اعتقاد داشت که با پایان جنگ جهانی اول، دوره جدیدی از تاریخ آغاز شده است و قصد داشت در مدرسه باهاوس، سبک معماری جدیدی را که بازتابی از این دوران باشد، به وجود بیاورد. به اعتقاد گروپیوس، این سبک معماری که می‌شود اصول آن را به تمام کالاهای مصرفی تعمیم داد، باید ارزان، کارکردگرا و سازگار با تولید انبوه می‌بود. گروپیوس برای دستیابی به این هدف، می‌خواست هنرمندان و صنعت‌گران را با هم متحد کند تا به محصولی کارکردی و قابل استفاده  و در عین حال با ارزش از لحاظ هنری، دست یابد.

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل مدرسه باهاس

فرمت : ppt

تعداد صفحات 34

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تحلیل مدرسه باهاس

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید