پاورپوینت تحلیل مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن ـ پییِت بلوم

پاورپوینت تحلیل مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن ـ پییِت بلوم

دسته بندی:

قیمت: 29500 تومان

تعداد نمایش: 129 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن ـ پییِت بلوم

این فایل شامل تحلیل مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن ـ پییِت بلوم دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاووینت تحلیل مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن ـ پییِت بلوم، 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

موقعیت
معمار
ویژگی های طراحی
چالش طراحی
بررسی فرم مجتمع مسکونی کوبوسوونینگن
سیرکولاسیون
دلایل جهت گیری ساختمان
پلان مجتمع مسکونی کوبوسوونینگن
مقطع
نماها
و….

 

مختصری از متن:

مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن، یک جاذبه توریستی محبوب و تجربه معمارانه ی متفاوتی است که در لنگرگاه اُدِ، تاریخی ترین بخش بندر رُتِردام واقع شده است . در ادامه ساخت و ساز های لنگرگاه اُدِ در جریان جنگ جهانی دوم بود که ازپییِت بلوم معمار، به منظور توسعه این منطقه با به عینیت رسانی ویژگی هایی معمارانه ای دعوت به همکاری شد و به او فرصتی می داد تا بتواند کیفیت طراحی مسکونی های مکعب شکل اخیرش را در جهت طراحی بافتی بیشتر شهری به کار گیرد.

با آگاهی از خواست بلوم به منظور رقابت با هم عصرانش، باید اضافه کرد که او نمی خواست مجموعه کوبوسوونینگِن شبیه به دیگر مجتمع های ساختمانی معمولی باشد او به منظور بر انداختن این گرایش که ” یک ساختمان باید درغالب خانه ای شایسته ی مفهوم خانه بودنش بازشناخته شود ” تلاش بسیار کرد.

در زمانی که ساخت دوباره روتِردام موضوعی محوری بود، مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن، در غالب نمونه ای تاثیر گذار برای توسعه ای معمارانه به شکلی خلاقانه و مترقی به کار گرفته شد .برای این پروژه پیت بلوم از طبیعت الهام گرفت: هر خانه مکعب یک درخت بود و کل مجموعه یک جنگل را نشان می داد. فرم درخت به او اجازه می داد طبقه همکف را آزاد کند ، بنابراین واحد مسکونی را بلند کرد و آن را دور خود چرخاند به طوری که سه طرف آن رو به زمین و سه طرف دیگر رو به آسمان باشد.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن ـ پییِت بلوم

فرمت : ppt
تعداد صفحات : 27
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تحلیل مجموعه مسکونی کوبوسوونینگِن

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید