پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی 79&PARK

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی 79&PARK

دسته بندی:

قیمت: 29000 تومان

تعداد نمایش: 178 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی 79&PARK

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی 79&PARK دارای 29اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی 79&PARK ،قابل ویرایش، 29 اسلاید؛ شامل :

گروه طراحی
مساحت
موقعیت
رویکرد معماری
بررسی سایت پلان
دسترسی
ویژگی بنا
ورودی ها
روند طراحی
پلان طبقات
مقاطع
نماها
و..

 

مختصری از متن:

طراحی مجتمع مسکونی از منظر بیارکه انگلس با دیدگاه های وسیع وی نسبت به سبک معماری نوگرا و ارزان، منبع ارزشمندی برای معماران جوان به شمار می رود که می خواهند در سنین جوانی صاحب سبک باشند، و شهرتی جهانی را کسب کنند.
با وجود اینکه مجتمع مسکونی 79&PARK، طرح تازه به اجرا رسیده گروه معماری بیگ کنار یک پارک ملی گرانقیمت قرار دارد، اما رویکردهای معماری مقتصدانه، پایدار، و عملکردگرا از شاخصه های این پروژه محسوب می شود.
کولن واقع در حاشیه گورتت ، یک پارک ملی با ارزش است ،که اخیرا تصمیمات آگاهانه ای را برای ارائه یک فرم حساس و احترام آمیز گرفته است  همزمان به عنوان اقامتگاه های استثنایی با چشم اندازهای دیدنی ، تجلی یابد.
در پاسخ مستقیم به سایت ، گوشه های شمال غربی و جنوب شرقی دارای ارتفاعات مختلفی است. در حالی که گوشه شمال شرقی ، دورتر از پارک جانمایی شده است، به سمت بالا کشیده می شود تا به تماشایی ترین دیدنی های پارک و بندر جانمایی شود.
سِیر حرکتی موجی شکل مجتمع (که در بسیاری از پروژه های بیارکه انگلس مشاهده می شود) به شکل گیری حیاط مرکزی منجر شده و این فضای خالی بهترین ترفند برای نفوذ نور و تهویه مناسب به واحدهای حاشیه درونی می باشد.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی 79&PARK

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تحلیل مجتمع مسکونی 79&PARK

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید