پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی دانی بروک

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی دانی بروک

دسته بندی:

قیمت: 29500 تومان

تعداد نمایش: 143 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی دانی بروک

این فایل شامل تحلیل مجتمع مسکونی دانی بروک دارای 31 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی دانی بروک ، 31 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

معرفی پروژه
معرفی معمار
موقعیت
ایده اصلی طراحی
ویژگی طراحی
مصالح
ورودی
مشخصات بنا
امکانات
نما
مقطع
پلان
و…

 

مختصری از متن:

محله Donnybrook یک محله شهری خیابانی کم ارتفاع و پرتراکم است که در یک سایت برجسته واقع در جنوب پارک ویکتوریا در هاکنی ساخته شده است و  این طرح  نتیجه یک پروژه بنیاد معماری برای توسعه انواع جدید مسکن ساخته شده است.

این پروژه نتیجه یک مسابقه معماری بود که توسط AF برای انجمن مسکن Circle 33 برگزار شد. “رقابت نوآوری در مسکن” بین المللی در سال 2001 برای معماران برای ایجاد انواع جدید طرح باز برای مسکن اجتماعی راه اندازی شد. 140  طرح  ارسالی توسط AF دریافت شد که از میان آنها شش طرح توسط هیئت منصفه متخصص انتخاب شد.

برنده نهایی این مسابقه پیتر باربر بود که در ادامه طرح 40 آپارتمان ، را در نهایت در سال 2006 تکمیل کرد. این پروژه متعاقبا یک سری جوایز معتبر را از انستیتوی معماران آمریکا و موسسه سلطنتی انگلیس به دست آورد. مسابقه Quarter Donnybrook در شکل گیری تفکر استفاده از مسکن کم تراکم بالا برای ایجاد محله های مختلط موفق بسیار تأثیرگذار بوده است.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی دانی بروک

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 31

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی دانی بروک

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید