پاورپوینت تحلیل بیمارستان کودکان رندال آمریکا

پاورپوینت تحلیل بیمارستان کودکان رندال آمریکا

دسته بندی:

قیمت: 11000 تومان

تعداد نمایش: 206 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 8 اکتبر 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت تحلیل بیمارستان کودکان رندال آمریکا

این فایل شامل تحلیل بیمارستان کودکان رندال واقع در  آمریکا دارای 25اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل بیمارستان کودکان رندال آمریکا

25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

موقعیت
معمار
بررسی حجم
کانسپت طرح بیمارستان کودکان رندال- آمریکا
ریزفضاها
بررسی پلان بیمارستان کودکان رندال- آمریکا
بررسی بخش جراحی
بررسی اتاق های نگهداری بیماران
بررسی فضاهای باز بیمارستان کودکان رندال- آمریکا
جایگاه معماری پایدار در ساختمان
مصالح
پلان طبقات بیمارستان کودکان رندال- آمریکا
مقطع
سایت پلان
و…

 

مختصری از متن:

این بیمارستان در ۹ طبقه و با ظرفیت ۱۶۵ تخت در مجموعه درمانی لگاسی امانوئل در پرتلند شامل بخش های مراقبت ویژه و بستری نوزادان و کودکان، بخش سرطان و اختلالات خونی کودکان، اورژانس و بخش جراحی است. یک زیرگذر یا  یک راهرو در طبقه اول و پلی در طبقه دوم نیز دسترسی به سایر امکانات پشتیبانی بیمارستان را فراهم می کنند. طبقه فوقانی این بیمارستان برای توسعه آنی در نظر گرفته شده است.

طبقه اول شامل لابی ورودی با ارتفاع دو طبقه و سرشار از نور طبیعی المان های تزئینی است که محیطی گرم و صمیمی خلق می کنند. این لابی توسط یک گالری با دیوارهای تمام شیشه ای و سقف چوبی مواج به بیمارستان اصلی متصل می گردد.

از این گالری یک دسترسی به باغ بیرونی نیز وجود دارد. این باغ مجهز به نیمکت و دارای گیاهان کوتاه فرصتی برای بهره بردن از افتاب و مصاحبت بیماران و خانواده ها و کارکنان فراهم کرده است.

در بخش غربی ساختمان ورودی سرپوشیده بخش اورژانس قرار گرفته است. این بخش دارای امکانات کامل ازمایشگاهی و تصویر برداری اختصاصی و اتاق های خصوصی است که قاب شیشه ای در هر اتاق علاوه بر تامین حریم خصوصی دید مراقبین را نیز فراهم می کند.

بخش جراحی در طبقه زیرزمین قرار گرفته است و به طور مستقیم به واحد جراحی در بیمارستان بزرگسالان متصل شده است. علاوه براین داروخانه، امکانات کار درمانی و درمان جانبی و یک فضای بازی بزرگ کودکان نیز در این طبقه قرار گرفته است.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل بیمارستان کودکان رندال آمریکا

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تحلیل بیمارستان کودکان رندال آمریکا

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید