پاورپوینت بررسی معماری موزه ماکسی

پاورپوینت بررسی معماری موزه ماکسی

دسته بندی:

قیمت: 30000 تومان

تعداد نمایش: 137 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 مارس 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بررسی معماری موزه ماکسی

این فایل شامل بررسی معماری موزه ماکسی اثر زاها حدید دارای 33اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

پاورپوینت بررسی معماری موزه ماکسی ، 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تاریخچه موزه
معمار
مساحت
موقعیت
معرفی موزه
هدف طراحی
ویژگی معماری
ویژگی بنا
تقسیم بندی موزه
ریزفضاها
ویژگی طراحی
ویژگی گالری

فعالیت ها
ویژگی سایت
پلان طبقات
مقطع
و…

 

مختصری از متن:

ویژگی اساسی معماری و ساختاری این پروژه در استفاده از دیوارها به عنوان مدارهای فضایی،  استوار است. فضای داخلی گالری ها به یک جفت دیوارهای موازی محدود شده که کاملا در هماهنگی با حرکت طولی ساختمان هستند.
نمایشگاه های رنگارنگ و هیجان انگیز زیادی از هنر مدرن دنیا در این موزه برگزار می شود.در این موزه به طور منظم نمایشگاه هایی برگزار می شود و فضاهایی برای آزمایش های هنری و کارگاه های هفتگی، کنفرانس ها، نمایش ها و برنامه های آموزشی هم وجود دارد.
سیستم سقف از نظر فنی و تکنولوژی عنصری کاملا پیچیده است و شفافیت نما، نور پردازی ها، سیستمی برای کنترل دما و رطوبت، و نقاطی را برای آویزان کردن پنل ها با هم ترکیب کرده است. حضور همه جایی پلکان‌های سیاه رنگ و فرم سقف‌ها بیننده را مدام به حرکت میان فضاها تشویق می‌کند که این امر ممکن است توجه بیننده را از آثار به نمایش درآمده منحرف کند. از این منظر فضاها کاملا متفاوت با موزه‌های آرمان‌گرایانه مدرنیستی هستند……

بررسی معماری موزه ماکسی

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید