پاورپوینت بررسی الهام از حلزون در معماری

پاورپوینت بررسی الهام از حلزون در معماری

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 133 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بررسی الهام از حلزون در معماری

پاورپوینت بررسی الهام از حلزون در معماری ppt در 49 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

شگفتیهای حلزون

حلزون، شاخه‌ای از نرم‌تنان و از رده شکم پایان (گاستروپودا) بوده که در همه‌ جای دنیا به خصوص در مناطق با پوشش گیاهی زیاد یافت می‌شوند. حلزون‌ها با اندازه کوچک ۰.۵ سانتی‌متری تا بزرگ ۸۰ سانتی‌متری و وزن ۰.۱ گرم تا ۱۸ کیلوگرمی از تنوع گونه بسیار زیادی برخوردار است؛ طوری که تاکنون ۱۰۰۰ گونه حلزون شناخته شده است.

حلزون‌ها بر اساس زیستگاهشان در یکی از سه دسته، حلزون‌های خشکی، حلزون‌های دریایی و حلزون‌های آب شیرین قرار می‌گیرند. حلزون معمولاً عمری ۱ تا ۲۰ ساله داشته و در رنگ‌های سیاه، زرد، قهوه‌ای و زرد مایل به قهوه‌ای هستند. گونه‌ خوراکی حلزون اسکارگو بوده که غذایی به همین نام نیز وجود دارد.

 

رشته فیبوناچی

با وجود گستردگی طبیعت و وجود انواع موجودات پیرامون انسان‌ها، نظم خاصی بر همه چیز حاکم است که با پیشرفت علوم بشری، این نظم بیش از پیش مشخص‌تر می‌شود. شاید در زمان یادگیری برخی از مفاهیم علمی، بسیاری از موارد بی معنی به نظر برسد، اما نظم خاصی در پشت همه چیز نهفته است. ریاضیات یکی از علوم پایه است که کشف اسرار آن، کلید حل معمای موجود در طبیعت است.

 

الهام از حلزون در معماری

معماری حلزونی متمرکز بر روی فرم و مکانیسم جذاب حلزون است که سکونت را به روش مطلوبی در فضای داخلی امکان پذیر کرده است. مهم ترین مشخصه های معماری حلزون از آن جمله اند، فرم منحصر به فرد، مصالح و روش های خنک سازی فضای داخلی. برای تقلید از چنین معماری، ساختمان بایستی پوسته ی منحنی و تداخلی داشته باشد تا میزان نفوذ نور آفتاب را به هر قسمت از خانه مدیریت و محدود نماید. رنگ بیرونی پوسته سفید رنگ است تا بیشتر نور آفتاب منعکس شود. وقتی که هوا گرم می شود، بدن حلزون بیشتر در ساختار پوسته ای فرو می رود. معماری حلزونی از این مدل استفاده کرده برای ساخت مجموعه ای از حوزه های عمیق و عمیق تری که امکان طراحی اتاق هایی با درجه حرارت های متفاوت فراهم کرده است: هر چه به فضاهای پشتی می روید درجه حرارت خنک تر می شود.

 

فهرست

شگفتیهای حلزون

ظاهر حلزون

رشته فیبوناچی

نسبت طلائی در حلزون

الهام از حلزون در معماری

موزه صدفی شکل Dalina

خانه ناتیلوس

هندسه در حلزون

رسم مارپ

اهرام

اسپیرال طلایی

بنای یاد بود سومین کنگره بین الملل کمونیست در مسکو-1921

تصاویر پلان های مجتمع تجاری،اداری، الهام گرفته از حلزون

 

عنوان: پاورپوینت بررسی الهام از حلزون در معماری

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 49 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت بررسی الهام از حلزون در معماری

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید