پاورپوینت بازاریابی لحظه چیست

پاورپوینت بازاریابی لحظه چیست

دسته بندی:

قیمت: 33000 تومان

تعداد نمایش: 166 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 22 فوریه 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت بازاریابی لحظه چیست

پاورپوینت بازاریابی لحظه چیست شامل 23 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

بازاریابی لحظه ( micro moment )  چیه ؟ اصلا چیزی ازش شنیدید ؟ اصلا بنظر شما لحظه میکرو چه لحظه ایه ؟ بیاید باهم بررسی کنیم.

تو زندگی همه ماها یه لحظه هایی وجود داره که یا داریم پیامی که از جانب همسرمون اومده رو چک میکنیم، یا داریم پستی که دوستمون تو شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته رو میبینیم، یا داریم ایمیلمونو چک میکنیم و یا شاید خیلی چیزای دیگه …..

اما یه لحظه هایی ام هستن که تو اون لحظه یا ما قصد خرید چیزی رو داریم، یا لحظه ایه که میخوایم جایی بریم، یا لحظه ایه که میخوایم چیزی رو بدونیم، و یا لحظه ای که میخوایم کار بخصوصی انجام بدیم که نیاز به تصمیم گیری داره، لحظه ایه که تو استراحتِ وسط کار دنبال یه محصول میگردیم، یا وقتی دنبال یه رستوران خوب برای صرف غذا هستیم،  به این لحظه ها میگن micro moment یا در معنای لغوی لحظه کوتاه یا میکرو لحظه.

اما چرا بهشون میگن میکرو لحظه یا micro moment ؟ بخاطر اینکه مخاطب تو لحظه تصمیم به خرید میگیره.

 

 

مفهوم بازاریابی لحظه ( micro moment ) یا بازاریابی میکرو :

مفهوم بازاریابی لحظه یا micro moment یا بازاریابی میکرو لحظه اولین بار حدود چند سال پیش توسط تیم محتوایی گوگل مطرح شد؛ این مدل بازاریابی به نکات ریزِ تصمیم گیری اشاره داره؛ که در اون یه شخص به وسیله یه دستگاه هوشمند که میتونه موبایل، تبلت، لبتاب یا هر دستگاه هوشمند دیگه ای باشه سرچ میکنه، تا نیاز خودش رو برطرف کنه که اون نیاز میتونه خریدن چیزی باشه، میتونه  تماشا کردن چیزی باشه، میتونه کشف و یا دونستن چیزی باشه.

انتظارات افرادمثل گذشته خیلی پیچیده است و توقع دارن راه‌هایی وجود داشته باشه که نیازشون کامل درک بشه و بهش پاسخ داده بشه.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

مفهوم بازاریابی لحظه ( micro moment ) یا بازاریابی میکرو

۴ عبارت کلیدی میکرو لحظه :

مزایای بازاریابی لحظه

موانع موجود در بازاریابی لحظه

سه استراتژی مهم برای موفقیت در بازاریابی لحظه

روشهای حضور در جستجوی کاربر برای بازاریابی لحظه موفق

سخن آخر

 

عنوان : بازاریابی لحظه چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 23

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت بازاریابی لحظه چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید