پاورپوینت اهمیت نوشتن اهداف

پاورپوینت اهمیت نوشتن اهداف

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 87 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت اهمیت نوشتن اهداف

پاورپوینت اهمیت نوشتن اهداف شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

تاثیر نوشتن اهداف طبق آمار تنها سه درصد از افراد, اهداف خود را می نویسند و این سه درصد نسبت ب نود و هفت درصد بقیه, موفقیت بیشتری کسب می کنند.

دلیل این موضوع چیست؟

اگر شما هدف و طرحی داشته باشید, روی مجموعه ای از راهکارها متمرکز می شوید و به جای آنکه دچار حواس پرتی و انحراف از مسیر شوید, وقت شما از ابتدا تا انتها, روی خط مستقیمی متمرکز می شود.

به همین دلیل است که انسان های دارای هدف, دستاوردهای بیشتری نسبت به انسان هایی بدون هدف دارند.

مشکل آنجاست که همه فکر می کنند برای خود هدف هایی دارند, در حالی که آنها در واقع امیدها و آرزوهای آنان است. آرزو یک هدف بدون انرژی و انگیزه است و امید یک راه حل نیست. اهدافی که روی کاغذ نیایند و طرحی برای رسیدن به آنها ریخته نشود, شبیه فشنگ های بدون باروت هستند.

انسان هایی که اهداف نوشته شده ندارند, هرگز مهارت اصلی مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت, یعنی تلاش منظم و پشتکار برای رسیدن به هدف, را کسب نمی کنند.

مشخص کردن منظم اهداف, طرح ریختن برای رسیدن به آنها و هر روز روی آنها کار کردن, احتمال رسیدن به اهداف را ده برابر افزایش می دهد. این بدان معنا نیست که مشخص کردن اهداف , موفقیت را تضمین می کند, بلکه احتمال موفقیت را ده برابر افزایش می دهد.

چرا نوشتن اهداف اینقدر اهمیت دارد؟

در این بخش 11 مزیت نوشتن اهداف آورده شده است که به شما در دستیابی اهداف تان کمک خواهد کرد .

  1. 1. افزایش انگیزه

نوشتن اهداف و پیشرفت روزانه به شما کمک می کند که انگیزه داشته باشید . اگر اهداف خود را بنویسید و حرکتی نکنید ، به هیچ جایی نمی رسید اما همین نوشتن اهداف ، باعث می شود که انگیزه بیشتری برای عمل کردن داشته باشید و احتمال این که کاری در جهت رسیدن به هدف انجام دهید، بالاتر می رود.

  1. 2. پیدا کردن یک دیدگاه شفاف از چیزی که در آینده می خواهید

پیدا کردن یک دیدگاه شفاف، از چیزی که در آینده می خواهید، برای هیچ کس قابل تصور نیست اما زمانی که چیزهایی را که دوست دارید روی کاغذ می نویسید ، مسیر خود را بهتر می فهمید . اگر فهم دقیقی در مورد مسیر نداشته باشید ، تمرکز کافی هم نخواهید داشت اما اگر اهداف را روی کاغذ بنویسید، دقیقاً می دانید که چه می خواهید . در نتیجه متدها و روش های رسیدن به آن را بررسی می کنید و فعالیت هایی را برای رسیدن به هدف انجام می دهید.

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

دلیل این موضوع چیست؟

چرا نوشتن اهداف اینقدر اهمیت دارد؟

رسیدن به هدف

زمانبندی کردن

علت نوشتن اهداف

نوشتن هدف

نوشتن اهداف به شکل مثبت

نوشتن اهداف با جزئیات کامل

نوشتن اهداف به زمان حال

بازنویسی اهداف

عنوان : پاورپوینت اهمیت نوشتن اهداف

فرمت : PPTX

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت اهمیت نوشتن اهداف

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید