پاورپوینت از خودبیگانگی شغلی

پاورپوینت از خودبیگانگی شغلی

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 130 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 1 آگوست 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت از خودبیگانگی شغلی

پاورپوینت از خودبیگانگی شغلی شامل 17 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

یکی از مهم‌ترین عواملی که سلامت روانی و جسمی کارکنان را به‌طور جدی در سازمان‌ها به خطر می‌اندازد، از خودبیگانگی شغلی است که عبارت است از حالت جدایی روان‌شناختی فرد که شامل تصویر فرد از خود و ارتباطات اجتماعی‌اش درون و بیرون از محیط کار است. با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

مفهوم بیگانگی از کار،  شامل احساس بیگانگی و غریبگی و قطع ارتباط با کار، با محتوای کار و با خود است.

مفهوم از خودبیگانگی

بیگانگی انسان سخن دیروز، امروز و فردا نیست، بلکه این مفهوم از بدو پیدایش انسان با او همراه بوده است، با این تفاوت که نوع و میزان آن با توجه به شرایط تاریخی و موقعیتهای اجتماعی تغییر میکند. از بیگانگی به عنوان یکی از دشوارترین و غامضترین کلمات در زبان یاد کردهاند و تا مدتها در سه معنی حقوقی، روانی و جامعه شناختی به کار می رفت. در معنی حقوقی به معنای انتقال دادن، حواله و واگذاری حقوق یا مایملک است.

مفهوم جامعه شناسی از خودبیگانگی

در مفهوم جامعه شناختی، به معنای تنفر یا بیزاری، احساس انفصال، جدایی و دور افتادن از خود، جامعه و غیره است. در مفهوم روانشناسی و روان درمانی، به معنی جنون، شیدایی، شوریدگی است. خود واژه الیناسیون تا قرنها به مفهوم بیگانگی فکری بود. تا دهه 1940 بیگانگی در هر سه معنای فوق کاربرد داشت (گودرزوند و همکاران، 1393).

 این واژه به طورخاص در دست نوشته های اقتصادی-فلسفی 1844 مارکس بیان شد و از این طریق شهرت یافت. در این کتاب این اصطلاح برای انسانی به کار رفته است که با طبیعت انسانی بیگانه شده است. از خودبیگانگی به معنای جدایی از خود است و در اصطلاح به وضعی اطلاق می شود که در آن، انسان ها تحت چیرگی نیروهای خودآفریده شان قرار می گیرند و این نیروها به عنوان قدرت های بیگانه در برابرشان می ایستند (کوزر، 1396).

و …

فهرست مطالب

مقدمه

مفهوم از خودبیگانگی

مفهوم جامعه شناسی از خودبیگانگی

مفهوم بیگانگی در نظام بوروکراسی

مفاهیم از خودبیگانگی شغلی

الیناسیون چیست؟

 

عنوان : پاورپوینت از خودبیگانگی شغلی

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 17

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

از خودبیگانگی شغلی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید