دوره آموزشی مهندسی ارتباط با نوجوانان

دوره آموزشی مهندسی ارتباط با نوجوانان

دسته بندی:

قیمت: 70000 تومان

تعداد نمایش: 117 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 13 ژوئن 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

دوره آموزشی مهندسی ارتباط با نوجوانان در 5 فایل صوتی با فرمت mp3 توسط خانم زهره فتوحی برای مخاطبین عزیز مجموعه درآمد ناب تهیه شده که در حدود 100 دقیقه به آموزش تکنیک هایی برای توانمندسازی والدین دارای فرزند نوجوان می پردازد.

در این بخش دو نمونه از فایل های صوتی این دوره را برای شما قرار داده ایم که می توانید بصورت آنلاین به آنها گوش کنید و از آن استفاده نمایید و در صورت تمایل کل دوره را تهیه نمایید.

 

 

پکیج صوتی مهندسی ارتباط با نوجوانان

 چگونه بهترین ارتباط را با نوجوانان داشته باشیم ارتباط با نوجوانان بسیار مهم است به طوری که اگر این ارتباط خوب نباشد حال دوطرفه هم خوب نیست و همواره نارضایتی اتفاق می افتد حالا برای اینکه ما بتوانیم این رابطه خوب داشته باشیم و از وجود همدیگر لذت ببریم باید شناخت کامل روی نوجوانان پیدا کنیم مثلاً بدانیم:

•    خصوصیات نوجوانان در این سن چیست؟

•    نوجوانان چگونه فکر می کنند؟

•    از اتفاقاتی که در بدن نوجوان رخ داده و می دهد با خبر باشیم

پس من می پردازم به این شناخت ها که انشالله کمکی در این راستا به شما عزیزان کرده باشم نوجوانان در این سن به بلوغ می رسند که برای پسران از سن ۱۰ تا ۱۷ سالگی است و برای دختران از سن ۹ تا ۱۶ سالگی است دوران بسیار سختی و به نام دوران برزخ از یاد شده است در جوانان هم اتفاق فیزیکی مهمی و هم اتفاقات نگرشی و فکری به وجود می‌آید مدت زمان دوران بلوغ و نوجوانی و سری به شرایط فرهنگی و اقتصادی خانواده دارد که جزئیات آن در پکیج توضیح داده شده است نوجوانان دو مدل نیاز دارند:

نیازهای اولیه که آب و غذا و غیره است و نیازهای ثانویه که شامل استقلال طلبی احترام نیاز به هویت و شناخت خود نیاز به قدرت بدانیم و نیاز به ارزشمندی هست که هر کدام مفصل توضیح داده شده است در فایل صوتی که خدمتتان هست.

برای اینکه ما از تنش ها و پرخاشگری نوجوانان در این دوران کم کنیم باید ارتباط صمیمانه که در واقع به آن ارتباط افقی می گویند داشته باشیم سعی کنیم با رفتار های مان از هیجانات اون دوران کم کنیم به استعدادها و توانایی‌های او ارزش بگذاریم و با او دوستان و خورد کنیم و از نظارت های پلیس چگونه دست برداریم در این سن جوانی دوست دارد با گروه و همسالان خودش بیشتر وقت سپری کند در جهت دوستیابی به او کمک کنیم و کاری کنیم که در فعالیت های گروهی مدرسه شرکت کنند.

ممکن است در برابر قدرت بزرگتر ها ایستادگی کند و اینها همه از خصوصیات دوران نوجوانی است با او مقابل به مثل نکنید او را درک کنید و همه اینها را از خصوصیات این دوره بدانید وظیفه بسیار مهم پدر و مادر غیر از توجه به خصوصیات این دوره سایر در جهت کنترل غرایز جنسی جوان هم تدابیری بیندیشیم سعی کنیم طوری برنامه ریزی کنند که حتماً کاری کند که انرژی درونی او سرکار روزانه شود و شب ها زود به خواب برود از شرکت کردن در جلسات یک بی بند و باری و شوخی های نابجا هست پرهیز کنید.

تنظیم خواب جوان به طور نامحسوس به عهده پدر و مادر است و ارزش در برنامه اصلی و روزانه جوان قرار گیرد در کل زمان آزاد و بیکاری ۲ نگذاریم که ذهن بیکار خانه شیطان است متاسفانه پدران و مادران بیشتر به آی کیو هوش عمومی بچه ها توجه دارند ولی باید به هوش هیجانی یا ای کیو نوجوانان هم توجه کرد که همین هوش در برقراری ارتباط با دیگران به  او کمک شایان میکند توضیح مفصل در ویس به آن داده شده در ضمن یکی از مهمترین فاکتورها که جوان را با راحتی و خیال آسوده از این دوران عبور می دهند.

پرورش باورهای مذهبی و اخلاقی و اتصال به منبع الهی است اگر یک سری باور های اخلاقی و وجدان را در نوجوان بیدار کنیم با همین چیزی ضمانت عبور از این دوران را به طور سالم خواهد داشت و شاید بتوان گفت با این باورها نوجوان و جوان در این دوره بیمه میشود با سرآخر اوقات فراغت را گوشزد می کنم که وظیفه ماست که باهات فراغت آن را پر کنیم این برنامه های با کیفیت مثل ورزش موسیقی مطالعه که جوان به فکر نیازهای جنسی خود فرد نرود و ذهن بیکار خانه شیطان است معمولاً جوانان در این سن کم صحبت می کنند و پدر و مادرها از این موضوع خیلی ناراحتم تکنیک های ای را برایتان گفتند که چگونه سر صحبت را با او باز کنید تا متوجه شوید که در سر او می گذرد.

 

 

نوجوانی چه دوره‌ای است؟

دگرگونی ‌هایی که یک نوجوان با آن روبروست به راستی برای همه‌ی افراد شگفت‌آور است. نوجوان در طی چند سال کوتاهی، از کودکی کوچک و مطیع به بزرگسالی جوان تبدیل می‌شود که خود را مدار جهان و هستی می‌داند و قصد دارد جایی برای خودش باز کند.

سرعت این دگرگونی‌ها آنقدر زیاد است که نه تنها خود نوجوان بلکه والدین و اطرافیان او را دچار بهت‌زدگی می‌کند. اطرافیان بهت‌زده نوجوان فکر می‌کنند دیگر کاری از آن‌ها ساخته نیست و این نوجوان از در ناسازگاری با آنها وارد شده است و روز ‌به ‌روز رفتار نامناسب و گاهی مغایر با ارزش ‌ها را از خود به نمایش می‌گذارد.

از طرف دیگر، نوجوان از نصحیت، کنترل و حرف‌های تکراری خسته است، هورمون‌ها عنان وی را به دست گرفته‌اند و گاهی او را به سمت بیراهه می‌کشانند. هویت‌یابی و تصمیم‌گیری‌های دشوار این دوران، کار را برای نوجوان سخت‌تر کرده است تا آنجا که آشفتگی‌های خود را در قالب خشم، پرخاشگری، شلختگی، سرکشی و… نشان می‌دهد.

 

 

دوره آموزشی مهندسی ارتباط با نوجوانان

نوع آموزش: صوتی

فرمت: mp3

مدت: 100 دقیقه

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید