پاورپوینت گروه فشار یوآنی چیست

پاورپوینت گروه فشار یوآنی چیست

دسته بندی:

قیمت: 15000 تومان

تعداد نمایش: 138 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 13 ژانویه 2022

به روز رسانی در: 13 ژانویه 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت گروه فشار یوآنی چیست

پاورپوینت گروه فشار یوآنی چیست شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

اتحاد علیه ایران هسته‌ای (انگلیسی: United Against Nuclear Iran) یا UANI یک سازمان ذی‌نفوذ غیر حزبی و غیرانتفاعی در قبال جلوگیری از تبدیل شدن ایران به قدرت منطقه‌ای دارای سلاح‌های هسته‌ای است. این سازمان در نیویورک مستقر است.

این سازمان به همراه دیگر سازمان‌ها تلاش می‌کند تا شرکت‌ها را تحت فشار قرار دهند تا از انجام تجارت با ایران به عنوان وسیله‌ای برای متوقف کردن برنامه هسته ای حکومت ایران جلوگیری کند.

رئیس هیئت مدیرهٔ این سازمان جو لیبرمن سناتور سابق مجلس سنای ایالات متحده آمریکا از کنتیکت است

به گفته این گروه هدف آنها جلوگیرى از دستیابى ایران به انرژى و و بقول خودشان، تسلیحات هسته اى است. یوآنى  توسط “مارک والاس” سفیر سابق ایالات متحد در سازمان ملل متحد در زمان ریاست جمهورى جرج دبلیو بوش، “ریچارد هالبروک” فرستاده ویژه آمریکا به افغانستان و سفیر این کشور در سازمان ملل متحد در زمان ریاست جمهورى بیل کلینتون، “جیم وولزى” رییس سابق سیا و “دنیس راس” کارشناس مسایل خاورمیانه تاسیس شده است.

این سازمان با راه اندازى کمپین تحریم های خصوصی و طرح های قانونی دولتى و فدرال با تمرکز بر پایان دادن به همکارى اقتصادی و مالی شرکت های بزرگ از ایران هدف خود را وادار کردن ایران به کنار گذاشتن برنامه هسته ای خود، حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر عنوان کرده است.

موسسه گفتگوى راهبردى (آى اس دى)، مستقر در لندن، اتاق فکرى مستقل است در همکارى نزدیک با رهبران دولت، تجارت، رسانه و دانشگاه در پى پاسخ دادن به چالش هاى عمده امنیتى و اجتماعى-اقتصادى زمانه و تسهیل ظرفیت اروپا براى کنش موثر در صحنه جهان است. فعالیت های آى اس دى معطوف به تقویت رهبری و ثبات در سراسر اروپا و سایر مناطق جهان، متصل کردن فعالانه بین اجتماعى، مذهبی و تقسیم بندی های اجتماعی-اقتصادی و سیاسی است.

طرح یوآنى-آى اس دى، همکارى میان انگلستان و آمریکا به منظور مبارزه با فعالیت‌هاى هسته اى ایران محسوب مى‌شود. هدف این رهبران اروپایى و آمریکایى لابى گرى و اثرگذارى به منظور متقاعد کردن قانون گذاران و دولتمردان اروپایى و آمریکایى به خطرناک بودن فعالیت هاى هسته اى ایران و تلاش براى افزایش فشارها و تحریم ها علیه ایران است.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

اهداف طرح یوآنى-آى اس دى

فعالیت هاى گروه اتحاد علیه ایران هسته اى

گردانندگان اتحاد علیه ایران هسته اى

 

عنوان : پاورپوینت گروه فشار یوآنی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

گروه فشار یوآنی چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید