پاورپوینت کمبود محبت پدر و تأثیرات آن بر روابط عاطفی دختران

پاورپوینت کمبود محبت پدر و تأثیرات آن بر روابط عاطفی دختران

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 219 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 فوریه 2022

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت کمبود محبت پدر و تأثیرات آن بر روابط عاطفی دختران

پاورپوینت کمبود محبت پدر و تأثیرات آن بر روابط عاطفی دختران شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

کمبود محبت پدر موجب بروز مشکلاتی در آینده دختران خواهد شد. دخترانی که در طول دوران کودکی یا نوجوانی خود کمبود محبت از سمت پدر را به هر دلیلی تجربه کرده باشند، از لحاظ عاطفی مستعد برقراری ارتباط های ناسالم هستند. تجربه کردن محبت پدرانه برای رشد عاطفی و بلوغ احساسی دختران بسیار تاثیرگذار است و می تواند نقش اساسی در چگونگی ارتباط های عاطفی آینده ی او مخصوصا با جنس مخالف داشته باشد. در این مبحث سعی کرده ایم نقش محبت پدر بر سلامت روان دختران را از جهات مختلف بررسی نموده و به ارائه راهکارهایی برای بهبود روابط میان پدران و دخترانشان بپردازیم.

نقش خانواده در سلامت روان

خانواده به عنوان اولین و کوچک ترین اجتماعی که کودک در آن متولد می شود نقش اساسی در روند شکل گیری شخصیت و میزان سلامت روان افراد دارد. کودکانی که در خانواده هایی سالم از لحاظ روانی و عاطفی بزرگ می شوند در بزرگسالی نسبت به سایر افراد از سلامت روان بالاتری برخوردار بوده و تصمیمات درست تری در زندگی خود و در ارتباط با دیگران اتخاذ می کنند. در مقابل افرادی که در خانواده های ناسالم بزرگ می شوند از همان کودکی، به اشتباه می آموزند که جهان به طور کلی جای امنی برای زندگی نیست، روابط خطرناک و اکثر افراد برای ان ها غیرقابل اعتماد هستند.

از آن جا که چنین فردی در خانواده ی خود و در ارتباط با اولین افراد زندگی خود که پدر و مادر او هستند سه عنصر امنیت، اعتماد و صمیمیت را تجربه نکرده است در هیچ رابطه دیگری نیز آن ها را تجربه نخواهد کرد مگر آن که به خودشناسی پرداخته و نکات ضعف شخصیتی و کمبودهای درونی خود را اصلاح نماید.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

نشانه های کمبود محبت در سلامت روان دختران و پسران

نشانه های کمبود محبت پدر در روابط عاطفی

علت کمبود محبت از سمت پدر چیست

دخترانی که کمبود محبت پدرانه دارند چه کنند؟

سخن آخر درباره کمبود محبت پدر

عنوان : پاورپوینت کمبود محبت پدر و تأثیرات آن بر روابط عاطفی دختران

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت کمبود محبت پدر و تأثیرات آن بر روابط عاطفی دختران

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید