پاورپوینت کراش داشتن چیست

پاورپوینت کراش داشتن چیست

دسته بندی:

قیمت: 31000 تومان

تعداد نمایش: 1063 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 اکتبر 2020

به روز رسانی در: 27 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت کراش داشتن چیست

پاورپوینت کـراش داشتن چیسـت شامل 36 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

این روزهـا در فضای مجازی و در ادبیـات نوجوانان واژه هـای جدیدی به وجود آمده اند که برای بعضی از آنهـا تعریف درسـتی ارائه نشده اسـت. شاید بعضی کلمـات را برای اولین بـار اسـت که می شنوید شاید هم شنیده اید امـا معنی آن را نمی دانید یـا اگر می دانید هم به درسـتی نمی دانید. در این مبحث به واژه کـراش می پردازیم که این روزهـا در فضای مجازی، شبکه هـای اجتمـاعی و حتی گفتگو هـای روزمره بسیـار دیده و شنیده می شود. بـا چارگوشه همراه بـاشید.

اصطلاح کـراش بـه این معنی اسـت کـه به کسی علاقه زیـادی داشته بـاشید، امـا این علاقه را ابراز نکنید و این موضوع را در درون خود مخفی نگاه دارید، اگـرچه کلمه انگلیسی کـراش (crush) این روز‌هـا بر سـر زبـان‌هـا افتـاده، کـراش داشتن از دیربـاز رایج بوده تـا آنجا کـه سعدی می‌گوید:

سوختم گرچه نمی‌یـارم گفت               کـه من از عشـق فلان می‌سوزم

سعدیـا ناله مکن! گر نکنم            کس نداند کـه نهـان می‌سوزم

کـراش داشتن مخصوص جنس، سن و موقعیت خـاصی نیسـت. هرکسی در هرجایی می‌تواند روی شخص یـا اشخـاص دور یـا نزدیک کـراش داشته بـاشد.دوم اینکـه این روزهـا واژه کـراش اصالت خود را از دسـت داده اسـت. در فضای مجازی مورد اسـتفاده از کـراش آنقدر تغییر یـافته کـه هر کشش و علاقه‌ای را کـراش داشتن می‌گویند و حتی آن را بـه طرف اعلام می‌کنند! درصورتی‌کـه کـراش داشتن فقط تـا زمـانی اعتبـار دارد کـه ناگفته بـاشد و طرف مقابل بـه آن پی نبرد، بـه محض گفتن و ابراز علاقه دیگر کـراش داشتن بی‌معنا می‌شود.

سوم اینکـه کـراش داشتن آنقدرهـا هم عـاشقانه نیسـت و بسیـار عـام اسـت و شخص ممکن اسـت روی بسیـاری از افراد مهم مثل سلبریتی‌هـا، هنرپیشه‌هـا، خوانندگان، ورزشکاران، سیـاسـتمداران و چهره‌هـای جهـانی گرفته تـا دبیر، اسـتـاد، همکلاسی، همکار، دختر همسایه و معشوق سنگدل کـراش داشته بـاشد. با چارگوشه همراه باشید.

 

 کراش داشتن یعنی چه؟

از اصطلاح کـراش داشتن وقتی اسـتفاده می‌شود کـه فرد شیفته شخصی جذاب شده اسـت، امـا توانایی، موقعیت و شرایط ابراز عشـقش را ندارد یـا بـه ابراز، تمـایلی ندارد. برخی کـراش را میل و اشتیـاق آتشین و در عین حال موقتی و گذرا نسبت بـه فرد دور از دسـترس می‌دانند کـه البته این یکی از تعـاریف کـراش داشتن اسـت.

کـراش داشتن بـاعث می‌شود وقتی شخص در حضور کـراشش قرار می‌گیرد، رفتـارش تغییر کند، امـا سعی در پنهـان کـردن آن از فرد مورد نظر داشته بـاشد؛ بـا این حال تمـایل بسیـار بـه اعلام وجود و جلب توجه کـراش خود دارد. شاید بـه همین دلیل افرادی کـه بسیـار معقول و موجه هسـتند، در برابر شخص جذاب گیج، کم‌عقل و بی‌وقار بـه نظر می‌رسند.

کـراش داشتن دلایل مختلف دارد. اگـر فرد دلخواه از چهره‌هـای معروف و جهـانی بـاشد، دسـترسی نداشتن بـه او مـانع ابراز علاقه اسـت. اگـر کـراش در نزدیکی بـاشد احتمـالاً در یک شأن و مرتبـه نیسـتند، فرد عـاشق مغرور اسـت، می‌داند از جواب طرف سـرخورده خواهد شد و در صورت ابراز علاقه سبب تنفر در او می‌شود. بـه قول حافظ: «مجال من همین بـاشد کـه پنهـان عشـق او ورزم».

و …

فهرست مطالب

مقدمه

کـراش داشتن یعنی چه؟

معنی کلمه کـراش چیسـت؟

روت کـراش دارم یعنی چه؟

انواع کـراش داشتن چیسـت؟

کـراش بـا عـاشقی چه تفاوتی دارد؟

نشانه‌هـای کـراش داشتن چیسـت؟

جلوگیری از کـراش داشتن بـه شکل غیر طبیعی

کـراش در شبکـه‌هـای اجتمـاعی

عنوان :  کراش داشتن چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

کراش داشتن چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید