پاورپوینت کانسپت در معماری چیست

پاورپوینت کانسپت در معماری چیست

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 273 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت کانسپت در معماری چیست

پاورپوینت کانسپت در معماری چیست  ppt در 44 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

کانسپت در معماری چیست؟

کانسپت در معماری نوعی برقراری رابطه بین ذهنیت و عینیت است؛ به این معنا که معمار از کانسپت برای بیان طرح ذهنی خود استفاده می کند.کانسپت در معماری در واقع امر، ایده هایی است که از کنار هم قرار گرفتن عناصر مختلف مانند: مشاهدات، تصورات و… شکل می گیرد. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی کانسپت ها، طراحی معماری و تمام نکات تکمیلی درباره آنها می پردازیم.

 

ویژگی کانسپت در معماری

کانسپت در معماری به طور کلی به معنای مفهوم بخشیدن به تصور معمار است. ساخت کانسپت در واقع با ارزش ترین و با اهمیت ترین بخش از کار یک معمار است؛ به این معنا که بعد از ایده پردازی اولیه در ذهن معمار با ارائه کانسپت معمار می تواند طرح خود را به همگان نشان و ویژگی های آن را بیان کند. کانسپت در معماری به معنای زبان معماری و نحوه برقراری رابطه معمار با مردم و بیان اندیشه خود است و تفکرات معمار به این شیوه به دیگران منتقل می شود. اگر بخواهیم این مفهوم را به صورت خلاصه بیان کنیم؛ کانسپت در معماری به معنی طرح اولیه برای بیان طرح ذهنی معمار و طراح است.

 

سلسله مراتب کانسپت در معماری

در انجام فعالیت ها مهمترین عامل در بهبود نتیجه رعایت توالی مراحل است؛ یعنی تمام مراحل باید به ترتیب و درجای خود به کار گرفته شوند؛ این موضوع در ساخت انواع کانسپت در معماری اهمیت دوچندانی پیدا می کند چون انتقال معنی مورد نظر طراح توسط کانسپت ارائه می شود.تقدم و تاخر در کانسپت ها بین ۳ عامل خود کانسپت، ایده و تصور بررسی می شود که ترتیب انجام آنها با توجه به الگوی افزایش پیچیدگی و تناسب عمق فکری عبارت است از: تصور، ایده، کانسپت

 

 

فهرست

کانسپت در معماری چیست

ویژگی کانسپت در معماری

انواع کانسپت در معماری

سلسله مراتب کانسپت در معماری

مفهوم کانسپت چگونه بر اثر نهایی تاثیر می‌گذارد

کانسپت از کجا نشات می‌گیرد

خلاقیت یا کانسپت مفهومی

هفت مورد از خارق‌العاده‌ترین کانسپت های معماری

تعریف ایده و کانسپت

 

 

عنوان: پاورپوینت کانسپت در معماری چیست

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 44 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت کانسپت در معماری چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید