پاورپوینت کاربرد سنگ مرمر در ساختمان

پاورپوینت کاربرد سنگ مرمر در ساختمان

دسته بندی:

قیمت: 15000 تومان

تعداد نمایش: 112 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 آوریل 2022

به روز رسانی در: 19 آوریل 2022

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت کاربرد سنگ مرمر در ساختمان

پاورپوینت کاربرد سنگ مرمر در ساختمان شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

سنگ مرمر نوعی سنگ آهکی دگرگون شده با کانی های رنگارنگ است که کلسیت، اصلی ترین کانی تشکیل دهنده آن بوده و در طی فرآیند دگرگونی متبلور و درشت تر می شود.

وقتی سنگ آهک در معرض فشار و حرارت زیاد قرار می گیرد، دگرگون شده و مرمر به وجود می آید. این نوع سنگ هم به صورت یکدست و هم با رگه هایی به رنگ های متنوع یافت می شود.

رگه هایی که در آن دیده می شود به دلیل ناخالصی هایی است که در سنگ آهک اولیه وجود داشته است. تنوع رنگی این متریال به دلیل وجود موادی مانند اکسید آهن، سیلیس، میکا، سرپانتین، گرافیت و مواد آهکی در ساختار آن می باشد. مرمر با رنگ هایی یافت می شود که در دیگر سنگ های طبیعی دیده نمی شود.

به دلیل مقاومت و زیبایی بی نظیر آن، معماران و طراحان داخلی برای لوکس تر جلوه دادن طرح های اجرایی خود از آن استفاده می کنند.

این سنگ لوکس به دکوراسیون داخلی شکوه و جلال می بخشد و به دلیل استحکام بالا و جذابیت زیاد ارزش سرمایه گذاری در طراحی داخلی ساختمان را دارد.

با این مقدمه، در ادامه با کاربردهای سنگ مرمر و ویژگی های منحصربفرد این سنگ زیبا و گران قیمت آشنا خواهیم شد.

انواع سنگ مرمر

این سنگ ساختمانی و دکوراتیو انواع مختلفی دارد و دسته بندی آن با توجه رنگ انجام می شود. سنگ مرمر سفید، سبز، صورتی، آبی و غیره نمونه ای از این سنگ ها هستند. همچنین نام گذاری انواع مختلف آن بر حسب مکان استخراج نیز صورت می گیرد.

مرمر سبز عباس آباد جلفا، مرمر پرتقالی کاشمر، مرمر خلج خراسان، مرمر صورتی نقده، مرمر سبز آب باریک آذرشهر، مرمر اسفند کرمان، مرمر سبز شاهین دژ، مرمر سبز توران پشت یزد و مرمر سبز بورق یزد، تنگویه سیرجان، ده رستم بم و معادن مرمر محلات و استان فارس از معروف ترین معادن مرمر ایران می باشند.

 و …

فهرست مطالب

مقدمه

انواع سنگ مرمر

کاربرد سنگ مرمر در نمای بیرونی ساختمان

کاربرد سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی ساختمان

مزایای سنگ مرمر

معایب سنگ مرمر

قیمت سنگ مرمر

نکات پایانی

عنوان : پاورپوینت کاربرد سنگ مرمر در ساختمان

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت کاربرد سنگ مرمر در ساختمان

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید