پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟

پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 136 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 22 سپتامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟

پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟دارای 41 اسلاید می باشد و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان و همچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد.

مختصری از متن

کودکان قبل از سن مدرسه و زمانی که کودک فاقد سواد خواندن و نوشتن است بهترین دوره غربالگری هوش کودکان است،گفت: هر کودکی می‌تواند با هوش باشد اما الزاما با استعداد نباشد و این دو مفهوم کاملا جدا از هم هستند.

تلاش برای باهوش‌شدن فرزندان در هر خانواده‌ای به یک شکل بروز می‌کند. شوق خرید بسته‌های آموزشی هوش افزا، نگرانی از اینکه اگر نتوانم کلاس و بسته‌ای را برای فرزندم تهیه کنم، چه آینده‌ای در انتظار فرزندم خواهد بود؟ و… آثار نامطلوبی به‌وجود می‌آورند.

نمره هوش فرزندان برای بعضی پدرها ومادرها، بهانه خوبی برای فخر فروشی آنهاست؛ در حالی‌ که آیا کسی به ‌نظر بچه‌ها وقتی مجبور می‌شوند تست هوش بدهند، بازی‌های فکری کنند یا… توجه می‌کند؟ اجبار در رشد هوش و نابغه ‌شدن، اگر برای بچه‌ها وظیفه‌ای باشد که به وسیله آن رضایت پدر و مادر را به‌دست بیاورند، نه ‌تنها تلاش مفیدی نیست بلکه موجب از بین رفتن خلاقیت آنها هم می‌شود.

انسان با توانایی‌های ذاتی بالقوه‌ای به دنیا می‌آید که در طول زندگی و گذر عمر، درصدی از این توانایی‌ها بالفعل و توانایی‌های اکتسابی نیز به آن افزوده می‌شود. وقتی کودک به دنیا می‌آید، کاملا ناتوان است، اما به تدریج هر کودکی علاقه‌مندی‌های خود را در رفتار خود بروز می‌دهد.

ممکن است فرزند شما عاشق ورزش کردن باشد یا عاشق تعمیر وسایل خانه یا اینکه هنر فوق‌العاده‌ای در حفظ اشعار تبلیغاتی داشته باشد. تمام این رفتارها و رفتارهای دیگری که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد، علامت و نشانه‌هایی است که والدین براساس آن می‌توانند استعداد و علایق کودکان خود را کشف کنند و همین کشف استعداد می‌تواند در امور مهم زندگی کودک ازجمله پر کردن اوقات فراغتش، انتخاب رشته تحصیلی مناسب و انتخاب شغل و حرفه به او و والدینش کمک کند .

فهرست :

پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟

مهارت تفکر منطقی

بهترین سن برای استعدادیابی کودکان چه زمانی است؟

اهمیت استعدادیابی در دوران کودکی

عنوان : پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟

فرمت: pptx

تعداد صفحات : 41

پیش نمایش اسلاید های این پاورپوینت

24

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید