پاورپوینت ویژگی های بندپایان چیست

پاورپوینت ویژگی های بندپایان چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 97 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 18 ژوئن 2022

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت ویژگی های بندپایان چیست

پاورپوینت ویژگی های بندپایان چیست شامل 35 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

بندپایان بی‌مهرگانی هستند که پاهای بندبند دارند. شاید با دقت در ساختار بدنی جانورانی مانند عنکبوت‌ها یا خرچنگ‌ها متوجه این پاهای بندبند و مفصلی آن‌ها شده باشید. بند پایان حدود ۷۵ درصد از تمام جانوران روی زمین را تشکیل می‌دهند و نقش عمده‌ای در حفظ اکوسیستم‌ها به عنوان گرده‌افشان، بازیافت‌کننده مواد غذایی، لاشه‌خواری و تولید غذا برای سایر حیوانات دارند. در این مبحث به طور کامل به بررسی و تعریف بندپایان، انواع آن‌ها، رده‌بندی، ساختارهای بدنی و نقش آن‌ها در اکوسیستم می‌پردازیم.

 بندپایان چیست؟

بندپایان شامل گروه بسیار متنوعی از گونه‌ها مانند حشرات، سخت‌پوستان، عنکبوت‌ها، عقرب‌ها و صدپاها هستند. تعداد گونه‌های بندپایان بسیار بیشتر از گونه‌های موجود در تمامی شاخه‌های دیگر است و فراوان‌ترین انواع بندپایان، حشرات هستند که تنوع گونه‌ای آن‌ها احتمالاً به میلیون‌ها عدد می‌رسد. بندپایان از بی‌مهرگان هستند، یعنی اسکلت و ستون فقرات داخلی ندارند. علی‌رغم این تنوع باورنکردنی، طرح اولیه بدن بندپایان نسبتاً ثابت است. بندپایان یک کوتیکول سفت دارند که عمدتاً از کیتین و پروتئین ساخته شده است و یک اسکلت بیرونی را تشکیل می‌دهد که ممکن است با کربنات کلسیم بیشتر سفت شود.

ویژگی های بندپایان

بندپایان در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی وجود دارند، اما برخی از ویژگی‌های مشترک دارند. به عنوان مثال، همه بندپایان دارای بدن تقسیم‌شده هستند. به یک مگس خانگی معمولی نگاه کنید. آیا می‌توانید سه بخش بدن آن را ببینید؟ سر، قفسه سینه و شکم در این جانور وجود دارد. عنکبوت فقط دو قسمت از بدن دارد، شکم را می‌بینیم، اما سر و قفسه سینه با هم ادغام شده و یک سفالوتوراکس را تشکیل می‌دهند. قسمت سر اکثر بندپایان شامل دهان، شاخک (آنتن) و چشم‌های ساده یا مرکب است. اعضای شاخه بندپایان، گروه متنوعی از حیوانات از جمله حشرات، سخت پوستان، عنکبوت‌ها، عقرب‌ها و صدپاها هستند. در ادامه ۵ ویژگی اصلی بندپایان را بررسی کرده‌ایم.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

بندپایان چیست؟

ویژگی های بندپایان

بندپایان کجا زندگی می کنند؟

بدن بند پایان چگونه است؟

تولید مثل و رشد بندپایان چگونه است؟

عنوان : پاورپوینت ویژگی های بندپایان چیست

تعداد صفحات : 35

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت ویژگی های بندپایان چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید