پاورپوینت نرخ کلیک یا CTR چیست

پاورپوینت نرخ کلیک یا CTR چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 124 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت نرخ کلیک یا CTR چیست

پاورپوینت نرخ کلیک یا CTR چیست شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

اگر قصد دارید سئو سایت خود را تقویت کنید و نسبت به رقبا جایگاه بهتری به دست آورید باید به نرخ کلیک کاربران یا CTR توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر شما بتوانید کاربران را متقاعد کنید که روی لینک‌های مربوط به وب سایت شما کلیک کنند، نرخ کلیک  سایت افزایش یافته و شما به هدف خود می‌رسید. می‌توان گفت هر صفحه‌ای که بتواند توجه کاربران را بیشتر به خود جلب کند و نیازهای آن‌ها را برطرف کند، CTR بیشتری دارد. در واقع پس از فرایند طراحی سایت، دریافت CTR بیشتر، شما را به هدف نزدیک‌تر می‌کند و با افزایش آن، وب سایت شما به موفقیت در کسب و کار می‌رسد.

در این مطلب قصد داریم بدانیم نرخ کلیک چیست و افزایش آن چه تاثیری در بهینه سازی وب سایت شما دارد؟

 

نرخ کلیک یا Ctr چیست؟

CTR مخفف سه کلمه Click Through Rate است که می‌توان معادل فارسی این عبارت را نرخ کلیک بیان کرد. از این معیار برای محاسبه تعداد کلیک‌هایی که توسط کاربران بر روی تبلیغات، لینک‌ها یا کلیدهای قرار داد شده در وب سایت، استفاده می‌شود.

در واقع شما به کمک CTR می‌توانید مشخص کنید کاربران اینترنتی تا چه حد جذب محتوای وب سایت شما شده‌ و روی آن‌ها کلیک کرده‌اند. تمامی این کلیک‌ها باعث ورود کاربران به وب سایت شما می‌شود. بنابراین بالا بودن نرخ کلیک، به طور مستقیم بر میزان موفقیت یک وب سایت موثر است.

 

نرخ کلیک چگونه محاسبه می‌شود؟

با توجه به اهمیت CTR در میزان موفقیت یک وب سایت، باید بتوانید آن را به درستی محاسبه کنید. بر اساس الگوریتم گوگل، شما باید تعداد هر کلیک بر روی محتوای وب سایت خود را که در نتایج جستجوی گوگل صورت می‌گیرد، به تعداد نمایش آن‌ها (impression) تقسیم کنید، تا نرخ کلیک وب سایت خود را به دست آورید.

در واقع محاسبه CTR یعنی در ازای تعداد دفعاتی که سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شده، چند بار کاربران بر روی آن کلیک کرده اند؟ همه می‌دانیم که در مبحث سئو، این تعریف از اهمیت بالایی برخوردار است.

قرار گرفتن در نتایج جستجوی گوگل، به تنهایی از اهمیت چندانی برخوردار نیست، بلکه باید برای موفقیت در سئو برنامه ریزی کنید. بنابراین بهتر است به جای اینکه انرژی خود را بر دریافت رتبه برای تعداد بیشتری از صفحات، با یک کلمه کلیدی و مخاطب بالا صرف کنید، در صفحه اصلی سایت خود بر روی کلمات کلیدی پرمخاطب تمرکز کنید. به این ترتیب می‌توانید برای هر کدام از صفحات سایت، یک کلمه کلیدی منحصر و مرتبط با آن صفحه در نظر بگیرید. این تکنیک باعث افزایش CTR ، دیده شدن سایت و در نهایت فروش بیشتر محصولات و خدمات شما خواهد شد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه

نرخ کلیک یا Ctr چیست؟

نرخ کلیک چگونه محاسبه می‌شود؟

تعداد نمایش (impression) چیست؟

تفاوت CTR و impression چیست؟

چه زمانی نرخ کلیک برای یک کسب و کار مفید نیست؟

عوامل تاثیرگذار بر کاهش نرخ کلیک چیست؟

نرخ کلیک طبیعی چیست؟

اهمیت نرخ کلیک چیست

روش‌های افزایش نرخ کلیک وب سایت

تاثیر نرخ کلیک بر سئو سایت چگونه است؟

عنوان : نرخ کلیک یا CTR چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

نرخ کلیک یا CTR چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید