پاورپوینت مفهوم ووکامرس چیست

پاورپوینت مفهوم ووکامرس چیست

دسته بندی:

قیمت: 35000 تومان

تعداد نمایش: 79 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 ژوئن 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت مفهوم ووکامرس چیست

پاورپوینت مفهوم ووکامرس چیست شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن 

مقدمه

امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال ورود به فضای اینترنت هستند. در واقع خرده فروشی خدمات و محصولات در اینترنت، از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های کسب درآمد به شمار می‌رود. یکی از راه‌های ورود به فضای اینترنت، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات و خدمات است.

اگر شما هم قصد انجام این کار را دارید اما اطلاعاتی در مورد نحوه انجام آن ندارید، تا پایان این مبحث همراه باشید. به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید با افزونه ووکامرس سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. اما سیستم فروشگاه ساز ووکامرس چیست و چگونه می‌توان به وسیله WooCommerce یک سایت فروشگاهی ایجاد کرد؟

 

ووکامرس چیست؟

ووکامرس (woocommerce)، نوعی افزونه فروشگاه ساز رایگان، متن باز و پیشرفته، بر مبنای وردپرس (WordPress) است که می‌توانید به وسیله آن یک فروشگاه قدرتمند بسازید و خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. این افزونه در دنیای تجارت الکترونیک بسیار مفید و کارآمد است. پلاگین ووکامرس در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند.

در پاسخی دیگر به سوال معنی ووکامرس چیست، می‌توانیم بگوییم ووکامرس، از افزونه‌های رسمی ارائه شده از سوی وردپرس است، که با نصب آن روی وردپرس، سایت شما به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل می‌شود.

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

ووکامرس چیست

تاریخچه فروشگاه ساز ووکامرس چیست؟

امکانات افزونه ووکامرس چیست؟

ویژگی‌های سیستم ووکامرس چیست؟

برای استفاده از ووکامرس به چه چیزهایی نیاز دارید؟

چگونه با WooCommerce فروشگاه آنلاین بسازیم؟

مزایای استفاده از ووکامرس چیست؟

محدودیت‌های استفاده از ووکامرس چیست؟

 

عنوان : مفهوم ووکامرس چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مفهوم ووکامرس چیست

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید