پاورپوینت معماری کلیسای جامع سنت باسیل

پاورپوینت معماری کلیسای جامع سنت باسیل

دسته بندی:

قیمت: 34900 تومان

تعداد نمایش: 120 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 دسامبر 2021

به روز رسانی در: 29 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری کلیسای جامع سنت باسیل

پاورپوینت معماری کلیسای جامع سنت باسیل ppt در 46 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

مقدمه

کلیسای جامع ” سنت باسیل ” یکی از نماد‌های مهم کشور روسیه محسوب می شود و جالب است بدانید جزو اولین جاذبه های دیدنی است که هر گردشگری ابتدا به دیدن آن می رود و در ضمن این کلیسا با قدمتی بالغ بر ۴۵۰ سال ، در میدان سرخ مسکو جای خوش کرده است و به‌ عنوان یکی از برجسته‌ ترین بنا‌های تاریخی این کشور بشمار می رود که به دستور ” ایوان چهارم ” بسیار مشهور به ” ایوان مخوف ” بنا نهاده شده است و بر اساس برخی نوشته ‌ها ، هنگامی که ایوان مخوف از اردو‌های مغولان قزان بازدید می‌ کرد ، دستور ساخت کلیسایی با سه ساختمان شامل هفت گنبد را می ‌دهد ، کلیسای جامع سنت باسیل در اصل یکی از نماد‌های مهم کشور روسیه محسوب می شود.

 

 

معرفی کلیسای سنت باسیل جادوی شهر مسکو

کلیسای جامع سنت باسیل یکی از نماد‌های روسیه بسیار مورد استقبال گردشگران قرار دارد و این کلیسا با قدمتی بالغ بر ۴۵۰ سال درست در میدان سرخ مسکو واقع شده است و به‌ عنوان یکی از پرطرفدارترین بنا‌های تاریخی روسیه به دستور ایوان چهارم مشهور به ایوان مخوف ساخته شد و اینکه ایوان دستور ساخت کلیسایی با سه ساختمان شامل هفت گنبد را می‌دهد؛ قابل توجه شما عزیزان اینکه نخستین نشانه‌ های قابل‌ اعتماد مبنی بر ساخت کلیسایی با نام ” شفاعت باکره‌ مقدس ” که اکنون با نام ” کلیسای سنت باسیل ” شناخته می‌ شود به پاییز ۱۵۵۴ بر می گردد و طبق تحقیقات ، بنای اولیه‌ این ساختمان از چوب بوده است و اما شش ماه بعد از پایان ساخت این کلیسا درست در بهار ۱۵۵۵ میلادی ، دستور ساخت کلیسایی از سنگ داده شد که ساخت آن تا سال ۱۵۶۱ ادامه پیدا کرد.

 

 

معماری کلیسای جامع سنت باسیل

کلیسای جامع سنت باسیل (Saint Basil’s Cathedral) که نامش برگرفته از یکی از قدیسین محبوب روسیه است؛ به دستور ایوان مخوف به پاس فتح شهر قازان از چنگال مغول‌ها در نزدیکی کاخ کرملین در مسکو ساخته شد و قدمت آن به قرن 16 میلادی بازمی‌گردد. این کلیسا با گنبدهای رنگارنگ و پیازی شکل خود یکی از جاذبه های توریستی روسیه به شمار می‌آید.

نمای داخلی کلیسا با تزئینات و نقاشی‌های ظریف و استادانه مزین گشته و از سبک‌های بیزانس، رنسانس و هنر معماری اسلامی در ساخت  بنا بهره  گرفته شده است.

 

 

فهرست

مقدمه

تاریخچه کلیسای سنت باسیل

معرفی کلیسای سنت باسیل جادوی شهر مسکو

مشخصات کلیسای سنت باسیل مسکو

معماری کلیسای جامع سنت باسیل

نمای پشتی کلیسای سنت باسسیل مسکو

نمای پرنده از کلیسای سنت باسیل مسکو

ویژگی های ظاهری و تاریخ کلیسا

گنبدهای کلیسای سنت باسیل مسکو

مجسمه و باغ کلیسا

حقایقی از کلیسای سنت باسیل مسکو که نمی دانید

بنایی شبیه به کلیسا در مغولستان

موزه سنت باسیل

و اما درون کلیسای سنت باسیل مسکو چه خبر است

جاذبه‌ های دیدنی درون سنت واسیلی

سنت-باسیل-مسکو

۵ واقعیت جالب در مورد کلیسای جامع سنت باسیل مسکو

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری کلیسای سنت باسیل

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 46 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید