پاورپوینت معماری کتابخانه شهر اشتوتگارت 

پاورپوینت معماری کتابخانه شهر اشتوتگارت 

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 135 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 7 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری کتابخانه شهر اشتوتگارت

پاورپوینت معماری کتابخانه شهر اشتوتگارت ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

طرح کتابخانه رسمی شهر اشتوتگارت در 21 اکتبر 2011 افتتاح شد. این پروژه که در سال 1999 طی یک مسابقه معماری به اشتراک گذاشته شده بود توسط گروه معماری Yi طراحی و اجرا شده است.سایت کتابخانه شهر اشتوتگارت در منطقه Mailänder Platz این شهر واقعشده که به عنوان یکی از مناطق در حال رشد و مهم این منطقه به شمار می آید.

فرمی که طراحان برای این پروژه در نظر گرفته اند یک مکعب ساده با کالبد و پوسته ای صلب است که رنگی روشن و ساده، جلوه ای عجیب را به معرض نمایش گذاشته است. اندازه هر ضلع این مکعب 45 متر می باشد

 

کتابخانه شهر اشتوتگارت آلمان

کتابخانه شهر اشتوتگارت آلمان  Stuttgart City Libraryیکی از خاص‌ترین و بی‌نظیرترین کتابخانه‌های ساخته شده در جهان است که با وجود معماری جذابی که دارد توجه همگان را به سوی خویش جلب کرده است.

این کتابخانه با وجود این که از نمای بیرونی به شکل یک مکعب ساده به نظر می‌رسد اما در داخل آن دارای پیچیدگی‌هایی است که جستجو در بین کتاب‌ها را برای کاربران لذت بخش تر می‌کند.

 

معماری  کتابخانه اشتوتگارت

طرح کتابخانه شهر اشتوتگارت آلمان در سال 1999 در مسابقه‌ای که بین معماران گوناگون برگزار شده بود مطرح شد و گروه معماری Yi که برنده این مسابقه بودند طراحی و اجرای آن را بر عهده گرفتند.

ساخت این کتابخانه تا سال 2011 ادامه داشت و در 11 اکتبر همین سال کتابخانه جهت بازدید عمومی افتتاح شد تا شهروندان بتوانند از معماری خاص و منحصر به فرد کتابخانه بازدید کرده و کتاب‌های دلخواهشان را به امانت بگیرند.

 

 

فهرست

مقدمه

خلاصه

کتابخانه مرکزی اشتوتگارت

معماری خاص و متفاوت کتابخانه اشتوتگارت

مرکز ساختمان قلب مکانی و فکری آن

ویژگی های خاص

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری کتابخانه شهر اشتوتگارت

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری کتابخانه شهر اشتوتگارت 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید