پاورپوینت معماری ویلای گل خانه کرج  

پاورپوینت معماری ویلای گل خانه کرج  

دسته بندی:

قیمت: 30900 تومان

تعداد نمایش: 137 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای گل خانه کرج

پاورپوینت معماری ویلای گل خانه کرج  ppt در 35 اسلاید شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

ویلای گلخانه طراحی شده توسط خانم شبنم حسینی در حومه شهر کرج و در ۶۰ کیلومتری غرب تهران واقع شده است. این ویلا با نمای آجری بسیار زیبا برای اقامت تفریحی خانواده ای ۶ نفره طراحی و اجرا شده است. سایت این پروژه متشکل از زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۷۹۸ مترمربع می باشد.

 

حجم سازه ویلای گل خانه 

حجم این ویلا در پاسخ به موقعیت زمین، به صورت خطی و کشیده- همانند یک دیوار ضخیم- شکل گرفته است تا سدی برای صدا و هرج و مرج کوچه ی مجاور باشد و دید به داخل زمین را محدود کند. این حجم همچنین برای ایجاد محیط خصوصیتری برای استخر و فضای اطراف آن تغییر شکل داده است. مداخله‌ی استخر و مسیر ماشین در حجم طبقه‌ی همکف، فضاهایی سایهدار برای توقف ماشین و فضای نشستن در فضای باز به وجود آورده است.

 

نکاتی از زبان معمار ویلای گل خانه 

“گل خانه” در حومه شهر کرج در ۶۰ کیلومتری غرب تهران واقع شده است. این ویلا برای اقامت تفریحی برای خانواده ای ۶ نفره طراحی و اجرا شده است. ۲ قطعه مجاور اما با طرح های جدا- هر کدام با ۵۰۰۰ متر مربع- سایت این پروژه را تشکیل می دهند. طرح A طرحی بزرگ با درخت های قدیمی میوه بود در حالی که طرح B در مجاورت خیابانی پر سر و صدا با خطی از ساختمان های کم ارتفاع که بخاطر آتش سوزی خشک شده، بود. از این رو، طرح B به عنوان ساختمان سایت انتخاب شد و حائلی برای حفظ حداکثری حریم خصوصی و محدودیت دید ساخته شد و جلوگیری از انتقال صدا از خیابان به داخل خانه به سرعت به اولویت طراحی تبدیل شد.

 

 

فهرست

مقدمه

شرایط خاص

ترکیب سنت و مدرنیته در طراحی ویلا

درباره ی سازه

حجم سازه

نمای ساختمان

سازه و طراحی منظر

سایت پروژه

نکاتی از زبان معمار

مشخصات سازه

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای گل خانه کرج  

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 35 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای گل خانه کرج  

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید