پاورپوینت معماری ویلای کوشک اصفهان

پاورپوینت معماری ویلای کوشک اصفهان

دسته بندی:

قیمت: 30900 تومان

تعداد نمایش: 159 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای کوشک اصفهان

پاورپوینت معماری ویلای کوشک اصفهان ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

ویلای کوشک 

این ویلادر یک قطعه زمین به مساحت4350 و زیربنای حدود 865 متر مربع در منطقه کوشک اصفهان واقع شده است. قرار گیری ساختمان در سایت به صورتی است که ازغرب و شرق نیاز به ایجاد محرمیت جهت کنترل دید از سمت پلاک های اطراف دارد. بنابراین تیغه های شرقی- غربی کاملا صلب در نظر گرفته شد که علاوه بر کنترل دید، کارکرد اقلیمی نیزدارد. از آنجا که شفافیت و پیوستگی فضای بیرون و درون ازاصلی ترین ایده های طراحی این پروژه است، تمامی تیغه های شرقی-غربی شفاف در نظر گرفته شد؛ به نحوی که اگر از انتهای شمالی زمین به سمت ساختمان بایستیم، می توانیم انتهای جنوبی سایت را ببینیم.

 

استخر در ویلای کوشک

استخر به عنوان یک عنصر خاص در طراحی که علاوه برعملکرد، جذابیت بصری دارد، تعیین کننده نحوه قرارگیری فضاهای داخلی شده است به نحوی که کلیه فضاهای داخلی مابین دو استخر( یک استخر بیرونی و یک استخر سرپوشیده داخلی) قراردارد. در این پروژه اختلاف سطح ها سبب ایجاد دیدهای مختلف شده است. به عنوان مثال نشیمن چند پله پایین تراز پذیرایی قرار گرفته تا دید بهتری به استخر داشته باشد. یا برای اینکه پله فضای کمتری در پروژه بگیرد به صورت معلق از روی استخر رد شده و به آن دید دارد. دیواره یکی از اتاق خواب ها و نشیمن در طبقه بالا کاملا شیشه ای کار شده تا به استخرسرپوشیده داخلی دید داشته باشد وارتباط فضاها تنها به ارتباط با فضای بیرون محدود نشده و فضاها از داخل نیز با هم در ارتباطند.

 

معماری داخلی ویلای کوشک

در معماری داخلی این ویلا، سعی برآن بوده که فضای داخلی حسی از محیط طبیعی بیرون را در خود داشته باشد. از این رو از چوب طبیعی و رنگ های گرم در کنار سنگ سفید استفاده شده است. زیرزمین این پروژه نیز نمونه ای برای ایجاد فضایی جهت گردهمایی های دوستانه است که نه تنها توجه طراح به مقوله زیبایی آن بوده بلکه با استفاده از رنگ تیره و نورپردازی مناسب حس گرم و صمیمانه ای به این فضا بخشیده است.

 

 

فهرست

ویلای کوشک

معماری کوشک خانه

بررسی دیاگرام، پلان و برش کوشک خانه اصفهان

خواسته  های کارفرما

هندسه اصلی حجم

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای کوشک اصفهان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای کوشک اصفهان

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید