پاورپوینت معماری ویلای پروا در جنگل های مازندران

پاورپوینت معماری ویلای پروا در جنگل های مازندران

دسته بندی:

قیمت: 30900 تومان

تعداد نمایش: 138 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای پروا در جنگل های مازندران

پاورپوینت معماری ویلای پروا در جنگل های مازندران ppt در 26 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

هرکس باید برای خود پناهگاهی داشته باشد. پناهگاهی به اسم خانه، جایی امن که صرف نظر از بزرگی و کوچکی اش، به آدم حس ناب اطمینان دهد.سقفی که حق ماست برای ذخیره‌ ی شادمانی، آرامش، خلوت و حتی دلخوری برای روز مبادا.

خانه‌ زیبا و ساده به دور از پیچیدگی های پر زرق و برقِ تجمل، جایی با گلدان های شمعدانی پشت پنجره هایی که تمام سبزی طبیعت را مثل قابی احاطه کرده‌اند و تصویرش در اتاق از هر زاویه‌ای، آرامش را یک جور متفاوتی تعریف می کند. یک گوشه برای خواندن جای خالی سلوچ با طعم گس چای شمال، یک گوشه پر از صدای دلنشین ویولون، گوشه‌ای دیگر برای حرف های ناگفته‌ ی طول روز، برای شنیدن صدای خنده های دخترک و گوشه‌ای برای مرور تمام خاطرات گذشته، جایی که فقط خودت را بخواهد و با دست های سخاوتمندش تو را فرا بگیرد پیش از آنکه خواب چهار گوشه‌ای به نام خانه.

 

موقعیت ویلای پروا

ویلای پروا در منطقه‌ای شهری با تراکم متوسط واقع شده که اگرچه از سر و صدای ذاتی شهرهای بزرگ به دور است ولی همچنان ایجاد آرامش به عنوان دغدغه‌ی اصلی و برخورد مناسب با آلودگی صوتی و بصری مورد توجه بود. درونگرایی ذاتی کارفرما و برونگرایی مورفولوژیکی معماری سواحل دریای خزر این پارادوکس را تشدید می نمود. برای حل این تناقض سعی کردیم تا حد ممکن سطح اشغال را کاهش دهیم و بر سبزی فضا یا اکسیژن و حیاط بیافزاییم. تلاش هایمان منجر به این شد که سطح اشغال خانه به کمتر از یک سوم زمین کاهش یافت.

 

روند طراحی ویلای پروا

دغدغه‌ی بعدی ما حل مساله‌ی نفود طبیعت به فضای زندگی و تخصیص محیط پیرامونی بیشتر نسبت به مساحت خانه پروا بود. شکست محورها جهت کوران مناسب برای تهویه و استفاده از راه حل های سنتی و ویژگی های مورفولوژیکی خانه‌های بومی منطقه راه حل هایی بود که در پاسخ به نیاز کارفرما مورد استفاده قرار گرفت تا به درونگرایی ذاتی کارفرما و برونگرایی ژنتیکی منطقه همزمان توجه شود.

 

 

فهرست

مقدمه

موقعیت پروژه

چالش های طراحی خانه پروا

روند طراحی خانه پروا

ایده و کانسپت طراحی نما مدرن خانه پروا

بررسی پلان و مقطع خانه ویلایی پروا

درباره خانه پروا

جذابیت های پروژه

مشخصات عمومی پروژه خانه پروا

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای پروا در جنگل های مازندران

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 26 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای پروا در جنگل های مازندران

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید