پاورپوینت معماری ویلای هفت سنگان قزوین 

پاورپوینت معماری ویلای هفت سنگان قزوین 

دسته بندی:

قیمت: 30900 تومان

تعداد نمایش: 99 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای هفت سنگان قزوین 

پاورپوینت معماری ویلای هفت سنگان قزوین ppt در 30 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

باتوجه به فضاهای درخواستی کارفرما ( برای طراحی یک ویلای تفریحی ) و همینطور شکل هندسی و مساحت زمین سعی بر آن شد که با حجمی کشیده شده در عرض زمین بیشترین نور طبیعی جنوب را درفضاهای داخلی ( بخصوص در زیر زمین ) داشته باشیم . با این ایده ساده توانستیم بیشترین لند اسکیپ را مقابل ویلا فراهم کنیم که در آن عملکردهایی نظیر استخر ، تراس ، آلاچیق و پارکینگ ارتباط منطقی و روانی را با ویلا داشته باشند .

 

ایده طراحی ویلای هفت سنگان

با توجه به فضاهای درخواستی کارفرما (برای طراحی یک ویلای تفریحی) و همینطور شکل هندسی و مساحت زمین سعی بر آن شد که با حجمی کشیده شده در عرض زمین بیش ترین نور طبیعی جنوب را درفضاهای داخلی (بخصوص در زیر زمین) داشته باشیم. با این ایده ساده توانستیم بیش ترین لند اسکیپ را مقابل ویلا فراهم کنیم که در آن عملکردهایی نظیر استخر، تراس، آلاچیق و پارکینگ ارتباط منطقی و روانی را با ویلا داشته باشند.

 

طراحی نمای ویلای هفت سنگان

برای جلوگیری از به وجود آمدن اغتشاشات بصری در نما و عدم غلبه حجم بر سایت، سعی شده با استفاده از متریال (مصالح) ساده ای مانند سیمان با رنگ سفید در کنار متریال مکملی همچون چوب به این مهم پرداخت.

 

طراحی داخلی ویلای هفت سنگان

همچنین در درون بنا نیز رنگ غالب سفید انتخاب گردید تا حس سبکی و سادگی بیش تری را در خوانایی آن نزد کاربرالقا کند. در نهایت با نظارت، اجرای صحیح و نیز ارائه دیتیل های مختلف اجرایی برای تک تک قسمت ها، سعی گردید که به ماندگاری و طولانی شدن عمر مفید بنا و کمتر کردن هزینه مراقبت آن کمک شود.

در پروژه ویلای هفت سنگان با توجه به فضاهای درخواستی کارفرما (برای طراحی یک ویلای تفریحی) و همین طور شکل هندسی و مساحت زمین، کوشش شده است که با حجمی کشیده شده در امتداد عرض زمین، از بیشترین نور طبیعی جنوبی در فضاهای داخلی (به خصوص در زیرزمین) بهره گیری شود. این ایده ساده اما کاربردی سبب شده است تا بیشترین لنداسکیپ درمقابل ویلا فراهم شده که در آن المان هایی نظیر استخر، تراس، آلاچیق و پارکینگ ارتباط منطقی و روانی را با ویلا به بهترین نحو برقرار می کنند.

 

 

فهرست

مقدمه

ایده طراحی ویلای هفت سنگان

روند شکل گیری حجم ویلای هفت سنگان

اهمیت ارتباط ویلای هفت سنگان با فضای سبز

طراحی نمای ویلای هفت سنگان

جانمایی پلان

متریال پروژه و ارتباط بصری

طراحی داخلی ویلای هفت سنگان

فضاهای ویلا

مشخصات عمومی پروژه

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای هفت سنگان قزوین 

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 30 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای هفت سنگان قزوین 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید