پاورپوینت معماری ویلای سفید در اصفهان

پاورپوینت معماری ویلای سفید در اصفهان

دسته بندی:

قیمت: 33900 تومان

تعداد نمایش: 481 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 8 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای سفید در اصفهان

پاورپوینت معماری ویلای سفید در اصفهان ppt در 50 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

پروژه خانه ویلا جدید سفید با ماهیت بهسازی توسط معمار جوان و خلاق ” پدرام ایزدی بروجنی” شکل گرفته است؛ چرا که ساختمان موجود به همراه بخش های عمده آن در باغ ۸۳۰ متری حفظ و تقویت شده و تنها بخش هایی به آن اضافه شده است، تا عملکرد آن را بهبود بخشیده و با حداقل هزینه و امکانات، حداکثر بهره وری را در اختیار کاربر قرار دهد.

خانه ویلا سفید اصفهان یک پروژه زمینه گرا محسوب می شود که ضمن گرته برداری از معماری بومی منطقه ای که در آن ایجاد شده، روایتی امروزی از بادگیر را به تصویر کشیده است و با تلفیق مناسبی از فرم و عملکرد بهترین راه استفاده از انرژی در معماری را به کار بسته است.

 

تاریخچه ساخت ویلا

ساخت ویلاها از جمهوری روم باستان شروع شد و در آن زمان ساختمان‌های ارزشمند افراد طبقه بالای اجتماع به صورت ویلا در محوطه‌ها یا باغ‌های وسیع ساخته می‌شدند که بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلسیا کاربریشان تغییر کرد و به صورت صومعه استفاده می‌شدند و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

 

انواع ویلا

 ویلا دارای سبک‌های بسیار متنوع و گوناگونی است که می‌تواند متناسب با انواع سلایق طراحی و ساخته شود اما همه ویلاها در دو گروه کلی مدرن و کلاسیک دسته‌بندی می‌شوند.

 

طراحی حمام در خانه ویلا سفید اصفهان

طراحی حمام در ضلع جنوبی باغ ویلا جدید سفید و پوشاندن کامل بخشی از این ضلع با یک عملکرد خدماتی، شاید اقدامی غیر منطقی به نظر برسد. اما با دقت در این بنا با کاربری ویلا متوجه می شویم که چطور می توان با شکستن کلیشه ها رخدادهای بهتری را رقم زد.

 

معماری ویلا سفید اصفهان

در ضلع شمالی ویلا سفید، محفظه نیمه بازی تعریف شده که ترجمه ای نو از فضای نارنجستان در معماری ایرانی است؛ در همین ضلع بادگیری با تمام مشخصات بادگیرهای ایرانی، بدون نیاز به اجرای فرم متعارف و سنتی آن تعبیه شده که آن نیز روایتی امروزی از این عنصر کارآمد است.

 

 

فهرست

مقدمه

ویلا

تاریخچه

ایران

تفاوت ویلا با خانه

انواع ویلا

ویلای مدرن

ویلای کلاسیک

ویلای مدرن چه خصوصیاتی دارد؟

شاخصه اصلی ویلای کلاسیک چیست؟

نیاز کارفرما خانه ویلا جدید “ویلا سفید” در اصفهان

استفاده بهینه از بادهای مطلوب در پروژه ویلا جدید سفید

طراحی حمام در خانه ویلا سفید اصفهان

طراحی استخر باغ ویلا جدید “ویلا سفید”

معماری ایرانی مدرن در خانه ویلا جدید اصفهان

بررسی دیاگرام، پلان و برش خانه ویلا جدید سفید

رویکرد معماری ارگانیک در پروژه خانه ویلای اصفهان

بازسازی خانه ویلایی سفید

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای سفید در اصفهان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 50 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای سفید در اصفهان

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید