پاورپوینت معماری ویلای درختی چین  

پاورپوینت معماری ویلای درختی چین  

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 89 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 8 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای درختی چین

پاورپوینت معماری ویلای درختی چین  ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

هر یک از ما رویایی را از کودکی در ذهن می پرورانیم. برای مثال زندگی در جنگل های انبوه یکی از رویاهای فطری هر کودکی است.داشتن یک خانه درختی کوچک و رویایی می توانست خواسته قلبی هر فردی در کودکی محسوب شود.اما امروزه ساختن و داشتن یک کلبه درختی دیگر یک رویای کودکانه نیست.با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و صنعت ساختمان سازی خانه های درختی با امکانات متفاوتی در سراسر جهان ساخته شده اند و افراد می توانند بدون توجه به سنشان به آرزوی خود برسند.با استفاده از این مجموعه، ما امیدواریم که کودک درون شما بیدار شود و مجددا به زمانی برگردید که در آرزوی داشتن خانه درختی بودید

 

تاریخچه ویلای درختی 

بعد از ظهور بودائیسم در چین اغلب باغ ها به سبک های طبیعی و فرم های آزاد ساخته شد. سعی می شد که از طبیعت تقلید کرده و بیشه زار و تپه های زیبا احداث نمایند، به طور کلی یک منظره را برگزیده و آن را به مقیاس کوچکتر دوباره می ساختند.

در منظره سازی برای چینیان (کوهستان و آب) اهمیت اصلی و بنیادین دارند، کوهستان یا صخره نمایشگر اصل فاعل یانگ است و آب نمودگار اصل فعل پذیر یین. از تقابل این دو نیرو است که جهان به تعادل دست می یابد و از اینرو در تعامل مابین عناصر موجود در باغ که هریک دارای یکی از این نیروها است، منظر باغ شکل گرفته و متوازن شده و آنگاه قابل استفاده می گردد.

 

درباره ویلای درختی 

پروژه خانه درختی ساخته شده از گیاه بامبو در یک روستای کوهستانی و جنگلی مملو از گیاهان بامبو، واقع در استان ژجیانگ (در لغت به معنای رودخانه‌ی پر پیچ و خم) در منطقه‌ی ساحل شرقی کشور چین و جنوب دلتای یانگ‌تسه واقع شده است. این پروزژه مسکونی توسط گروه معماری MONOARCHI  طراحی شده است. این روستا در لبه جنگل‌های منطقه قرار گرفته است و یک رودخانه کوچک نیز از شمال به جنوب، روستا را به دو بخش تقسیم می‌نماید و به آرامی در جریان است. پروژه خانه درختی ساخته شده از گیاه بامبو در پایین کرانه غربی این رودخانه قرار دارد. بد نیست بدانید این فضا در کنار تپه‌های سرسبز و پر درخت  اطراف، یک فضای آرام و دوست داشتنی را مهیا نموده است.

 

معماری ویلای درختی 

پروژه خانه درختی ساخته شده از گیاه بامبو دارای ۸ متر ارتفاع می‌باشد که این مقدار، تقریبا برابر با ارتفاع یک گیاه بامبوی بالغ است و این ارتفاع به سبب مطابقت و هماهنگی خانه با درختان بامبوی بالغ در اطراف سایت، توسط معماران پروژه انتخاب شده است! بهتر است بدانید گیاهی که به بامبو معروف است، در واقع اصلا از خانواده نی‌ها یا خیزران‌ها نیست! گیاه بامبو، بومی کامرون در مناطق استوایی غرب آفریقا و نیز نواحی کوچکی از آسیای جنوب شرقی است؛ همچنین این گیاه در بوته‌های به هم فشرده رشد می‌کند.

 

 

فهرست

مقدمه

استفاده عملی

درباره خانه درختی

معماری

تاریخچه

مصالح به کار رفته

ویژگی های مفهومی باغسازی چینی

کامل بودن (یوان)

بزرگ و کوچک

آیینه (قرینه سازی و انعکاس نور و تصویر)

ورود به واقعیتی دیگر

آشکار و پنهان، شگفت، عجیب و غریب

مشخصات عمومی

ساکنان

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای درختی چین

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای درختی چین  

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید