پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال

پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال

دسته بندی:

قیمت: 30900 تومان

تعداد نمایش: 149 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال

پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال ppt در 31 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

ویلا اسکارپا در نزدیکی روستای پرایا دولوز در ناحیه لاگوس، آلغراوه در جنوب پرتغال قرار گرفته است. یکی از شروط مجوز ساخت این بود که ویلای جدید باید در فضای اشغال شده توسط ساختمان قدیمی ساخته شود. با وجود اینکه این شرط مزیت چندانی از نظر معماری یا فنی نداشت اما موقعیت سایت به جهت قرار گیری روی تپه ای مشرف به خط ساحلی آلغراو و روستا بسیار جالب توجه بود.

 

معماری ویلا اسکارپا

بنابرین ردپای طرح از پیش مشخص شده بود: روی تپه ای شیبدار و بادگیر.  محدودیت ها و دشواری هایی این چنینی بر خلاف تصور اساس مفهومی این پروژه را شکل می دهند. با زبانی معمارانه، خالص و معاصر، آتلیه معماری مارتینز تراسهای سرپوشیده و حیاطهایی برای فعالیت های بیرونی خلق کرده است که از حجم افقی سفید و شفاف بنا بریده شده اند. حجم ویلا روی سطح بتن اکسپوزی نشسته است به نحوی که گویی بدنه ویلا بالای تپه شناور است.لمس بدنه ی طبیعت که تیم طراحی در جستجوی حفظ و نگهداری از آن بوده است به حداقل کاهش یافته است و با حمایت فیزیکی اش به حفظ تعادل بنا کمک می کند.

 

درباره ی ویلا اسکارپا

ویلای مدرن و مینیمال که بر روی تپه ای سرسبز در نزدیکی شهر “لوز” کشور پرتغال واقع شده است و توسط “ماریو مارتینز” در سال ۲۰۱۰ طراحی و ساخته شده است.

ویلا در دامنه تپه و بر روی شیب ساخته شده است و به دلیل باد غالب منطقه و شرایط آب وهوایی، ویلا به صورت مسطح ساخته شده است و البته به گفته معمار از یک طراحی مفهومی و کانسپچوال نیز برخوردار است که با رنگ سفید و ظاهر درخشان، گویی در میان تپه و محیط سرسبز اطراف شناور است و از نظر بصری نیز از یک طراحی تاثیر گذار برخوردار است.

 

طراحی ویلا اسکارپا

طراحی ویلا در کل یک طراحی مدرن و مینیمال است که با استفاده از ترکیب صفحه های بتنی مسطح که به سادگی و با دیوارهای شیشه ای روی یکدیگر قرار گرفته اند ویلایی زیبا با چشم انداز گسترده به محیط سرسبز اطراف را شکل داده است.

 

 

فهرست

مقدمه

معماری

درباره ی این سازه

نکات مهم

طراحی

موقعیت مکانی

معماری داخل سازه

ویلای مدرن جهان از دید سی ان ان

دیدگاه آگاتا تورمانوف

طراحی ویلا اسکارپا

آتلیه معماری ماریو مارتینز

مشخصات عمومی سازه

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 31 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری ویلای اسکارپا پرتقال

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید