پاورپوینت معماری هتل فول مون باکو آذربایجان 

پاورپوینت معماری هتل فول مون باکو آذربایجان 

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 187 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری هتل فول مون باکو آذربایجان

پاورپوینت معماری هتل فول مون باکو آذربایجان ppt در 40 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

از هتل های ۵ ستاره محبوب در شهر باکو، هتل پولمن باکو Pullman Baku را می توان نام برد که در مرکز شهر باکو قرار گرفته است و فاصله کمی تا جاذبه های گردشگری باکو دارد. این هتل که تا شهر قدیمی باکو و ساحل دریای خزر 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد، شاتل رایگان به برخی از مراکز خرید و جاذبه های تفریحی شهر در نظر گرفته است. آرزوی آسمان آبی شما را بیشتر با این هتل آشنا می کند.

 

موقعیت هتل فول مون 

این هتل ۵ ستاره، بهترین موقعیت برای اقامت را دارد و دسترسی رایگان به جاذبه های شهر را برایتان فراهم می آورد. شما در نزدیکی جاذبه هایی همچون شهیدلر خیابانی، پراک آپلند و مسجد سبک ترکی قرار گرفته اید. متن زیر را با مجله الی گشت دنبال کنید تا خدمات و امکانات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل پولمن باکو را تا دیدنی های این شهر به تفصیل بیان کنیم.

 

معماری هتل فول مون 

تعداد ۶ اتاق ملاقات با پذیرایی بطری های آب معدنی و امکانات لازم دیگر، برایتان در نظر گرفته شده است. بیشترین متراژ این اتاق ها ۶۰۰ متر مربع بوده و ظرفیتی به اندازه ۵۲۵ نفر را دارد. این ظرفیت می تواند به ۳۷۰ نفر نیز افزایش یابد. بنابراین این هتل ۵ ستاره بهترین امکان برای برگزاری مراسمات و همایش های شما می باشد. اینترنت وای فای در همه نقاط هتل آنتن می دهد. اگر با وسیله نقلیه به این هتل می آیید می توانید، از پارکینگ های هتل به صورت رایگان، استفاده کرده و نگهبان و پارکبان مراقبت از ماشین شما را به عهده خواهد گرفت. ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه فراهم بوده و به جز این ها می توانید از هتل ماشین یا لیموزین کرایه کنید. سرویس حمل و نقل به اطراف هتل رایگان در اختیارتان قرار می گیرد.

 

امکانات تفریحی هتل پولمن باکو

هتلی ۵ ستاره و بزرگ پولمن پر از امکانات تفریحی متنوع است تا شما مهمانان به هیچ عنوان احساس کسلی در آن نداشته باشید. باغ و حیاط، آب نمایی زیبا، تراسی آفتابگیر و مبله شده برای نشستن و استراحت در نظر گفته شده است. استخر شنایی رو باز در حیاط، که فصلی بوده و زمانی که آب و هوا مناسب باشد، می توان از آن استفاده کرد. دومین استخر شنای هتل، در داخل ساختمان و سرپوشیده است تا در همه فصول بتوان در آن شنا کرد. همچنین تخت هایی در کنار استخرها برای استراحت قرار داده شده است. اتاق بازی با ورزش های مختلفی از قبیل اسنوکر و بولینگ، پارک آبی و زمین های تنیس شور و هیجان را در شما زنده می کند. بعد از تورها و گردش های روزانه بهترین مکان برای رفع خستگی و آرامش، حمام، سونا و اتاق بخار هتل می باشد. برای انجام ورزش های روزانه می توانید به مرکز تناسب اندام بروید.

 

 

فهرست

مقدمه

موقعیت

فاصله تا جاذبه های معروف شهر باکو

هتل فول مون باکو آذربایجان

معماری

امکانات تفریحی هتل فول مون

رستوران های هتل

امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های هتل فول مون

تصویر پلان ها

 

 

عنوان: پاورپوینت معماری هتل فول مون باکو آذربایجان

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری هتل فول مون باکو آذربایجان 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید