پاورپوینت معماری هتل ابوظبی

پاورپوینت معماری هتل ابوظبی

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 107 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 می 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری هتل ابوظبی

پاورپوینت معماری هتل ابوظبی ppt در 44 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

کاخ امارات ابوظبی، هتلی فوق لوکس

کاخ امارات در ابوظبی واقع شده و به عنوان دومین هتل ۷ ستاره در جهان پس از برج العرب دبی شناخته می شود. این هتل فوق لوکس با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد دلار ساخته شده که در نوبه خود یکی از گران ترین ساخته های دست بشر است. در نوامبر سال ۲۰۰۵ برای اولین بار کاخ امارات ابوظبی درهای خود را به روی مهمانان باز کرد. این هتل توسط گروه هتل های Kempinski اداره شده و تمامی آن متعلق به دولت ابوظبی می باشد. قصر امارات در حدود ۲۶۰۰ کامند داشته که از ۵۰ ملیت مختلف در جهان کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

با توجه به تعداد اتاق ها و تعداد مهمانانی که می تواند پذیرش کند به طور متوسط برای هر مهمان حدود ۳ کارمند وجود دارد. این هتل فوق لوکس به عنوان نمادی برای ابوظبی در نظر گرفته می شود و سودآوری آن از اهمیت کمتری برخوردار است. هرچند که پس از فروش نفت، گردشگری در ابوظبی به عنوان دومین منبع اصلی درامد در امارات می باشد. این مکان بر اساس بالاترین سطح از تکنولوژی و امکانات و لوکس بودن ساخته شده است.

ویژگی های کاخ امارات ابوظبی

کاخ امارات ابوظبی در زمینی به وسعت هزار هکتار با مناظری بسیار زیبا و نخل ها و آب نماها بنا شده است که انعکاسی متفاوت از معماری طبیعی مناظر بیابانی را نیز به نمایش می گذارد. ساحل اختصاصی به طول ۱.۳ کیلومتر در کنار این هتل قرار گرفته است. معماری خارجی این بنای منحصر به فرد دارای ۱۱۴ گنبد بوده که ارتفاع برخی از آن ها تا ۶۰ متر می رسد و در نور خورشید همانند طلای خالص دارای درخششی خیره کننده است.

ساختمان هتل فضایی بالغ بر ۸۵۰ هزار متر مربع را شامل شده که دارای بال های غربی و شرقی بوده و اتاق های مهمانان در آن قرار گرفته اند. فضای داخلی این هتل به طور سنتی تزیین شده و داخل آن با طلا و سنگ مرمر به شکلی هنری کار شده است که با تکنولوژی نیز ترکیب گردیده اند. چهار رستوران، تعداد زیادی کافه و همچنین سالن های مختلف، طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و غذا ها را برای شما فراهم می کند به طوری که در مجموع حدود ۲۰ محل مختلف برای صرف غذا وجود دارد. این مجموعه دارای دو استخر بزرگ، پارکینگ زیر زمینی برای ۲۵۰۰ خودرو، تفریگاه ساحلی و همچنین دو محل برای فرود هلیکوپتر می باشد.

ویژگی های معماری هتل ابوظبی

طراحی هتل شامل زیبایی عناصر سنتی عربی مانند گنبد اصلی با قطر ۴۲ متر که در پایین آن به کاشی های موزاییکی شیشه ای نقره ای و طلایی می رسد و همچنین دارای ۲۰ کیلوگرم طلای جامد است. رنگ های قرمز و زرد و نارنجی که در این گنبد به نمایش در می آید بازتابی از صحراهای ابوظبی است و این ساختمان با یک کیلومتر طول دارای جذابیت های زیادی است. ۱۱۴ گنبد در هتل قرار داشته که Grand Atrium یا همان گنبد اصلی بلندتر از گنبد کلیسای سنت پیتر در ایتالیا است.

طاق های کاخ امارات با سنگ های ایتالیایی پوشیده شده و بزرگتر از Arc de Triomphe در پاریس می باشد. ۱۰۰۲ لوستر کریسال از برند معروف Swarovski که از بزرگترین های نوع خود در جهان می باشند. بیش از یک میلیون فوت مربع از سنگ مرمر که از ایتالیا، اسپانیا، چین و هند وارد شده است. ۲۰۰ آب نما در فضای ۶۰۰ هکتاری پارک گونه آن که بیش از ۸ هزار درخت در آن قرار داشته و دارای محل اختصاصی فرود هلیکوپتر می باشد. ۱۲۸ آشپزخانه و همچنین ۱۴۰ آسانسور همگی از امکانات فوق العاده این کاخ زیبا می باشند.

فهرست

کاخ امارات ابوظبی، هتلی فوق لوکس

ویژگی های کاخ امارات ابوظبی

اقامت در کاخ امارات ابوظبی

ویژگی های لوکس

امکانات جلسات و کنفرانس ها

غذاخوری در کاخ امارات ابوظبی

گنبد قصر امارات

پیمانکاران، تامین کنندگان و ساخت و ساز

سیتم های روشنایی

ویژگی های معماری

رستورانهای هتل کاخ ابوظبی

اتاقهای هتل کاخ ابوظبی

نکات جالب هتل 7 ستاره کاخ ابوظبی

عنوان: پاورپوینت معماری هتل ابوظبی

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری هتل ابوظبی

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید