پاورپوینت معماری موسسه جهان عرب

پاورپوینت معماری موسسه جهان عرب

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 126 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موسسه جهان عرب

پاورپوینت معماری موسسه جهان عرب ppt در 39 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

موسسه فرهنگی جهان عرب، بنیادی فرهنگی- مطالعاتی است که با همکاری 18 کشور عربی و در جهت حفظ و اشاعه ارزش های فرهنگی جهان عرب و مبادلات علمی میان اعراب و کشورهای اروپایی در سال 1987 در پاریس فرانسه تاسیس شده است.

 

طراحی موسسه جهان عرب 

طراحی ساختمان اصلی این مرکز در سال 1981 و در طی مسابقه ای بین المللی به ژان نوول معمار صاحب نام فرانسوی سپرده شد. استفاده خلاقانه نوول از تکنولوژی روز و موفقیت وی در انعکاس موتیف هایی از معماری جهان عرب در کالبد ساختمانی مدرن، از مهم ترین عوامل شهرت این ساختمان بود. این اثر که از شاخص ترین کانون های فرهنگی شهر پاریس فرانسه محسوب می شود، ژان نوول را موفق به دریافت  جایزه معتبر آقا خان نمود.

 

عنوان: پاورپوینت معماری موسسه جهان عرب

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 39 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موسسه جهان عرب

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید