پاورپوینت معماری موزه گوگنهایم بیلبائو

پاورپوینت معماری موزه گوگنهایم بیلبائو

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 230 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه گوگنهایم بیلبائو 

پاورپوینت معماری موزه گوگنهایم بیلبائو ppt در 45 اسلاید تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

مقدمه

موزه گوگنهایم بیلبائو یکی از مشهورترین موزه های جهان است. این موزه در بیلبائواسپانیا واقع شده است. موزه گوگنهام بیلبائو توسط فرانک گری در سال 1997 طراحی شد.

فرانک گری 

فرانک گری معمار موزه گوگنهایم است. Frank O. Gehry یک معمار معاصر کانادایی آمریکایی است. وی در سال 1929 در یک خانواده یهودی در تورنتو کانادا به دنیا آمد (نام اصلی فرانک روی گلدبرگ است).
فرانک در سال 1947 به همراه خانواده به لس آنجلس مهاجرت کرد و در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در رشته معماری تحصیل کرد. وی یکی از دانش آموزان ویلیام پریرا است. در سال 1956 وی تحصیلات برنامه ریزی شهری را در دانشگاه هاروارد گذراند و همزمان در دفتر ویکتور گرون کار کرد. وی اکنون شهروند ایالات متحده و ساکن لس آنجلس است.

معماری موزه گوگنهایم بیلبائو

فرآیند طراحی موزه گوگنهایم بسیار پیچیده و نوآورانه بود. بعد از اینکه معماران مدل شماتیک را طراحی کردند و مدل های مقیاسی ساخته شد، مجموعه ساختمانی با توجه به طرح های ارائه شده باید ساخته می شد. فرانک گری و تیم او در استفاده از نرم افزار کتیا، نرم افزاری که در صنعت هواپیماسازی کاربرد داشت، پیش قدم شدند تا احجام سه بعدی ساختمان را طراحی و مصالح و هزینه موزه را محاسبه کنند.
ساختار اصلی فضاهای موزه از چندین مکعب تشکیل شده است که در ترازهای مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. ارتفاع بنا در بیشترین نقطه ۵۲ متر است. در مجاورت این بنا، رودخانه‌ای قرار دارد و پل عظیمی نیز به نحو غریبی با ساختمان پیوند داشته و از فراز گالری اصلی موزه می‌گذرد. این گالری به دلیل کشیدگی در فرم و مجاورت آن با رودخانه به گالری «ماهی» معروف است و در آن آثار عظیمی از هنرمندان معاصر اجرا و به نمایش در می‌آید.

فهرست

مقدمه

طراح موزه گوگنهایم بیلبائو

موزه گوگنهایم بیلبائو

معماری موزه گوگنهایم بیلبائو

سازه موزه گوگنهایم

اتصالات سازه موزه گوگنهایم

فرم های معماری موزه گوگنهایم

سازه های خارق العاده موزه

عنوان: پاورپوینت معماری موزه گوگنهایم بیلبائو 

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 45 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه گوگنهایم بیلبائو

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید