پاورپوینت معماری موزه ویکتوریا و آلبرت لندن

پاورپوینت معماری موزه ویکتوریا و آلبرت لندن

دسته بندی:

قیمت: 32900 تومان

تعداد نمایش: 200 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 آوریل 2021

به روز رسانی در: 28 مارس 2024

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

پاورپوینت معماری موزه ویکتوریا و آلبرت لندن

پاورپوینت معماری موزه ویکتوریا و آلبرت لندن ppt در 40 اسلاید زیبا  تهیه شده که برای دانشجویان معماری بسیار کاربردی می باشد. میتوانید به راحتی این پاورپوینت قابل ویرایش را دانلود کنید. در ادامه بخشی از محتوای این پاورپوینت را به همراه فهرست و تصویر  پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت برای بررسی شما قرار داده ایم و برای داشتن محتوای کامل می توانید این فایل را خریداری نموده و بلافاصله پس از پرداخت آنلاین به محتوای فایل دسترسی داشته باشید. همچنین یک نسخه از این پاورپوینت به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 

مقدمه

موزه‌ی ویکتوریا و آلبرت، نام موزه‌ی بزرگ و متنوعی در لندن است که آثار ارزشمندی همچون ببر تیپو، قالی اردبیل، تندیس داوود و غیره را به نمایش می‌گذارد. موزه ویکتوریا و آلبرت یکی از برترین موزه‌های جهان از نظر دارا بودن آثار غنی و هنرهای تزئینی می‌باشد که در خیابان اگزیبیشن در منطقه چلسی لندن واقع شده است. یکی از بزرگترین دستاوردهای شهرداری لندن در زمینه‌ی فرهنگی-اجتماعی عصر مدرن، اعطای امتیاز زندگی تازه به این بنا می‌باشد. این موزه برای انتشار پیام های فرهنگی و ایجاد گفتگو با مخاطبین به دنبال ایده‌ای بود تا بتواند با مراکز مهم فرهنگی و آموزشی اطراف سایت مرتبط شود.

 

گسترش و توسعه اولیه موزه ویکتوریا و آلبرت لندن

در سال ۱۸۶۸ اولین مدیر موزه (هنری کول)  پیشنهادی برای سایت موردنظر داد که شامل اجرای یک برج هشت ضلعی با پلکان مارپیچ خارجی که توسط سکوی تماشا احاطه شده باشد. این برج در ایده او به عنوان دودکشی برای دیگ های بخار تعبیه شده بود. دیگ های بخار ذغال‌سنگ یک ضرورت صنعتی غیر جذاب در آن زمان بود که برای گرم کردن ساختمان ها و گالری های موزه لازم بود. این ایده توسط خزانه‌داری موزه رد شد و در سال ۱۸۹۱ توسط استون وب با ایده منسجم سازی بنا و کاهش فضای باز آن شروع شد. در این پروژه ۲۳۰ متر به نمای خیابان اگزیبیشن و کرامول اضافه شد و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌داد تا با ساختمان و محل گالری ها ارتباط مستقیم داشته باشند.

 

 

فهرست

معماری موزه ویکتوریا و آلبرت لندن

گسترش و توسعه اولیه موزه

گالری های انگلیسی

گالری آسیا

سرامیک و شیشه

گالری های مجسمه

گالری معماری

مد و منسوجات

گالری جواهرات

گالری مبلمان

تخریب موزه در جنگ جهانی

اهداف پروژه

تغییرات و اصلاحات جدید

نقطه آغاز تغییرات

 

عنوان: پاورپوینت معماری موزه ویکتوریا و آلبرت لندن

فرمت: pptx

تعداد صفحات: 40 اسلاید

تصویر پیش نمایش اسلایدهای پاورپوینت

پاورپوینت معماری موزه ویکتوریا و آلبرت لندن

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

پاسخ دهید